• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:55 ]

    Mijn pijngrens ligt redelijk hoog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Scotland schreef:
    (...)
    Ik word als keeper ook de hele tijd tegen mijn kop aangeschopt. Ze zien het verschil niet tussen mijn hoofd en de bal --'


    Same here, mijn hand is ook wel eens van de bal afgeschopt waardoor mijn vinger een onmogelijke beweging maakte. :')
    Stomme kinders.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tuesday schreef:
    (...)

    Dat heb ik dan weer net niet, mijn team kan niet recht schieten --'

    Ghehe, dat is ook niet echt fijn :'D
    Maar het is ook, dan heb ik de bal al klemvast en dan blijven ze schoppen --'
    Dan denk ik, ben je echt zo scheel dat je niet ziet dat ik hem al klemvast heb.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja, ik vecht best veel...

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 16:51 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neen ;p haha


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik heb al zoveel hechtingen, blauwe blekken, gebroken tanden en gekneusde vingers meegemaakt, dat er moeite nodig is om me echt pijn te laten doen :')


    Olive

    Hmm, best wel denk ik. Maar als ik er wel iets over zeg ofzo als ik pijn heb, en iemand zegt iets van: "Ach, stel je niet aan", dan ontplof ik (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Scotland schreef:
    (...)
    Ghehe, dat is ook niet echt fijn :'D
    Maar het is ook, dan heb ik de bal al klemvast en dan blijven ze schoppen --'
    Dan denk ik, ben je echt zo scheel dat je niet ziet dat ik hem al klemvast heb.


    Heb ik ook, totdat ik een van die mensen die nog iets té hard op me afrende een knietje gegeven, want dat doe ik automatisch :Y) Uhum. Uhum.

    HOLY FUCK IK BEDANK JE, IK KOM ERACHTER DAT IK OVER EEN UUR NAAR MIJN TRAINING MOET.

    Nee ik ben een schijtlap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tuesday schreef:
    (...)

    Heb ik ook, totdat ik een van die mensen die nog iets té hard op me afrende een knietje gegeven, want dat doe ik automatisch :Y) Uhum. Uhum.

    HOLY FUCK IK BEDANK JE, IK KOM ERACHTER DAT IK OVER EEN UUR NAAR MIJN TRAINING MOET.

    Ghehe, veel plezier!
    Ik moet morgenavond pas (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als het onverwachts is kan ik er niet tegen maar als ik het zie aankomen doet het geen pijn. Vaag...


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    IK kan helemaal niet goed tegen pijn (:

    Nee, ik kan heel slecht tegen pijn :') of bloed, want dat doet pijn, vind ik.


    Destroy what destroys you.

    Ja, meestal voel ik het nauwelijks en zijn het anderen die erop wijzen dat ik bloed of vragen hoe ik aan een blauwe plek kom, waarvan ik zelf de oorzaak niet weet.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    C18 schreef:
    Nee ik ben een schijtlap.


    Big girls cry when their hearts are breaking