• Mijn zus viel een paar dagen geleden van de trap en ze bezeerde haar enkel daarmee. Ze kon dus helemaal niet meehelpen in huis, allemaal heel leuk en aardig. Maar dat heeft als gevolg dat ik al haar dingen moet doen. Voor twee dagen wil ik dat wel doen, maar daarna heb ik echt zoiets van 'Ze kan toch wel iets doen? Al is het iets kleins!' Het ergste ik ook nog dat ze eerst zat te klagen dat ze niet kon lopen en dat ze daardoor geen klusjes kon doen, maar, vandaag en gister zag ik haar nog gewoon normaal lopen en als ik er wat van zij ging ze opeens heel raar lopen. Dit vind ik echt facking stom en ik heb geen zin meer om haar dingen te doen. Nu heb ook ruzie met mijn ouders omdat ik er iets van gezegd heb. Als ik dan tegen haar zeg dat ze best mee kan helpen zegt ze iets van: 'Dat ik last van mijn enkel heb wil niet zeggen dat ik niet kan slaan!' Echt. She's driving me crazy! Ik haat dat aanstellerige gedoe. Ik kan haar wel slaan echt waar!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 13:08 ]


    26 - 02 - '16

    IBIaholic schreef:
    Don't keep calm, slap that bitch hard!

    Ik had het niet beter kunnen verwoorden.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    slaan!!


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    C18 schreef:
    Lol, ik zou zeggen 'doe 't zelf maar.' Haat aan zulke mensen.


    It's true! Blondes do have more fun!

    wat nou als jij je enkel 'perongeluk' 'bezeerd'


    You can't not look cool with a crossbow.

    ICheetah schreef:
    wat nou als jij je enkel 'perongeluk' 'bezeerd'


    Kga niet overdrijven zoals zij doet.


    26 - 02 - '16

    omg, dat is zó achterbaks.


    o

    Toen ik mijn enkel haar gebroken ging ik zelfs nog gewoon met de hond wandelenen. Sla haar, sla haar!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one