• 'Doe je blouse uit.' Bevelt hij. 'Nee!' Gil ik. 'Doe het of ik doe het zelf!' 'Nee! Ik ga het niet doen!' Met mijn gespannen handen pak ik me blouse vast en hou hem zo dicht mogelijk tegen me aan. 'Nee? Dan doe ik het zelf.' 'Nee! Niet doen! Nee! Alstublieft! Doe het alstublieft niet!' Zijn gerimpelde handen komen steeds dichterbij. Ik duw ze weg maar hij geeft me een klap op mijn gezicht. Langzamerhand voel ik de gerimpelde handen op me huid. Ik probeer me te verzetten. Maar hij is sterker..
    Nadia en Elise zijn twee zussen die enorm goed met elkaar kunnen opschieten. Ze vertellen elkaar alles, en doen ook alles samen. Wanneer Elise niet thuiskomt na een schoolfeest, wordt ze als vermist opgegeven. De wereld van Elise's ouders stort helemaal in, maar vooral die van Nadia. Als Elise na 2 weken nog steeds niet thuis is gekomen, geven ze alle hoop op. Maar dan komt de beste vriendin van Elise met een interessant nieuws. Komt Elise ooit nog thuis?

    Doen?

    Kritiek mag. Graag zelfs. ZOdat ik ervan kan leren.(A)



    Hij staat online!

    http://www.quizlet.nl/stories/60967/elise/

    Het is nu zonder spelfouten geschreven.(A)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 3:24 ]


    I will be.

    Wat gramaticale fouten, maar klinkt leuk


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Even een paar puntjes die me meteen opvielen, dit valt onder opbouwende kritiek (;
    Persoonlijk vind ik het fijner als je in de verleden tijd schrijft, en ook 'me blouse', daar kan je beter 'mijn blouse' van maken.
    Ook leest het fijner als je een nieuwe regel begint als iemand is zegt, like:
    'Doe je blouse uit,' beval hij.
    'Nee!' gilde ik.

    Kijk maar of je er iets mee doet
    (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doen.


    None but ourselves can free our minds.

    Salander schreef:
    Even een paar puntjes die me meteen opvielen, dit valt onder opbouwende kritiek (;
    Persoonlijk vind ik het fijner als je in de verleden tijd schrijft, en ook 'me blouse', daar kan je beter 'mijn blouse' van maken.
    Ook leest het fijner als je een nieuwe regel begint als iemand is zegt, like:
    'Doe je blouse uit,' beval hij.
    'Nee!' gilde ik.

    Kijk maar of je er iets mee doet
    (krul)


    Dankjewel, Ik ga denk ik ook in het verleden tijd schrijven. Maar omdat ooit iemand op Quizlet zei dat het leuker is als ik alles achter elkaar schrijf, schreef ik achter elkaar. Maar ik kan opzich gewoon doen wat jij zei. (nerd)


    I will be.