• Ik zat dus heel doelloos op chatroulette, kom ik in 1keer een gast tegen tussen alle pedo's die wel aardig is en waar ik wel een normaal gesprek mee kan hebben.. bleek dat hij ongeveer van de zelfde muziek etc houd...
    Ik dacht zo van 'eindelijk een aardige gast'.... paar minuten later haalt ie zen lul te voorschijn met het excuus 'sorry but your so damn hot'..
    Dan wil ik op het rode kruisje drukken. en krijg ik te zien of ik het echt wil afsluiten...En ik druk natuurlijk weer op; op pagina blijven.. Hierna klikte ik pas goed --'
    Serieus, dat beeld blijft de rest van de avond op mijn netvlies gebrand staan D;


    Maar verder is het hier heel gezellig met Maartje (Destay) -ze blijft logeren bij mij- .... ook al valt ze bijna in slaap en is ze me steeds aan die gast aan het herinneren ;'D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 23:19 ]


    Only those who listen can hear

    Dat heb ik al vaker gehad :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Destay schreef:
    (...)Lol, je zal me niet lang wakker houden. Als ik zo eenmaal lig, dan ben ik verkocht.


    Ik lig al, langleve notebooks/inniminilaptops.


    PROEF ELMO'S AWESOMENESS.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ELMOO! ;D


    Only those who listen can hear

    Dudeh, ik wil slapen(nerd) DONT HIT ME

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 23:45 ]


    Where words fail, music speaks

    Destay schreef:
    Dudeh, ik wil slapen(nerd) DONT HIT ME


    I don't hit you, I just high5ed your face...


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    (...)

    I don't hit you, I just high5ed your face...
    o.O


    Where words fail, music speaks

    *slaps Destay in the face* Jij wilt helemaal niet slapen.


    Ik ben omgekocht. Huge koekje op blz 2 :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.