• Ik zat dus heel doelloos op chatroulette, kom ik in 1keer een gast tegen tussen alle pedo's die wel aardig is en waar ik wel een normaal gesprek mee kan hebben.. bleek dat hij ongeveer van de zelfde muziek etc houd...
    Ik dacht zo van 'eindelijk een aardige gast'.... paar minuten later haalt ie zen lul te voorschijn met het excuus 'sorry but your so damn hot'..
    Dan wil ik op het rode kruisje drukken. en krijg ik te zien of ik het echt wil afsluiten...En ik druk natuurlijk weer op; op pagina blijven.. Hierna klikte ik pas goed --'
    Serieus, dat beeld blijft de rest van de avond op mijn netvlies gebrand staan D;


    Maar verder is het hier heel gezellig met Maartje (Destay) -ze blijft logeren bij mij- .... ook al valt ze bijna in slaap en is ze me steeds aan die gast aan het herinneren ;'D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 23:19 ]


    Only those who listen can hear

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ga dan slapen.(krul)
    Mag niet van DarkReunion ze slaat me dan.


    Where words fail, music speaks

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik heb btw wel eens meegemaakt dat ik met zo'n joch van CR op Skype ging, en hij de hele tijd zei: "Show tits, please." en dan zei ik zo: "First, show yours." deed hij zijn shirt uit (hij had een mooi wasbordje -wbw- ), en toen pakte ik een papiertje, schreef er "tits" op, en hield het voor de webcam. Toen logde hij uit van Skype :'D


    Hahah, zen ego was beledigd -gayhand-


    Only those who listen can hear

    Aah, je wilt eigenlijk niet eens weten wat ik allemaal heb uitgespookt op Chatroulette :'D Ik verveelde me echt veel te vaak. xd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Destay schreef:
    (...)Mag niet van DarkReunion ze slaat me dan.

    Wat nou als ze je buiten westen slaat? Zijn jullie beiden blij :'D -ofjuistniet-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    DarkReunion schreef:
    (...)

    Hahah, zen ego was beledigd -gayhand-

    Misschien was het papier niet lekker genoeg om zich op af te rukken (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wat nou als ze je buiten westen slaat? Zijn jullie beiden blij :'D -ofjuistniet-
    (lol) haat aan die smiley


    Where words fail, music speaks

    Niets erger als ":D". Ik bedoel, wie heeft er nou weer een big smile terwijl hij "nee" schudt, tenzij het sarcastisch is? Dit is echt een arrogante kutsmiley.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En bovendien heeft hij nog zo'n irritant wit achtervlak ook ><

    Oké ik ga offtopic, ik spam hier teveel :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    En bovendien heeft hij nog zo'n irritant wit achtervlak ook ><

    Oké ik ga offtopic, ik spam hier teveel :'D
    (gsm) neeej joh:P


    Where words fail, music speaks

    Wacht, ik ben nuttig, want ik hou Destay wakker. Kijk eens, we overleven die zware nacht wel! :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wacht, ik ben nuttig, want ik hou Destay wakker. Kijk eens, we overleven die zware nacht wel! :'D


    Jij verdient een koekje ;'D


    Only those who listen can hear

    JEAUJHH :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wacht, ik ben nuttig, want ik hou Destay wakker. Kijk eens, we overleven die zware nacht wel! :'D
    Lol, je zal me niet lang wakker houden. Als ik zo eenmaal lig, dan ben ik verkocht.


    Where words fail, music speaks

    :Y)


    Only those who listen can hear

    Jullie verdienen een... koekje met Elmo erop, want hij is awesome :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.