• Ik zat dus heel doelloos op chatroulette, kom ik in 1keer een gast tegen tussen alle pedo's die wel aardig is en waar ik wel een normaal gesprek mee kan hebben.. bleek dat hij ongeveer van de zelfde muziek etc houd...
    Ik dacht zo van 'eindelijk een aardige gast'.... paar minuten later haalt ie zen lul te voorschijn met het excuus 'sorry but your so damn hot'..
    Dan wil ik op het rode kruisje drukken. en krijg ik te zien of ik het echt wil afsluiten...En ik druk natuurlijk weer op; op pagina blijven.. Hierna klikte ik pas goed --'
    Serieus, dat beeld blijft de rest van de avond op mijn netvlies gebrand staan D;


    Maar verder is het hier heel gezellig met Maartje (Destay) -ze blijft logeren bij mij- .... ook al valt ze bijna in slaap en is ze me steeds aan die gast aan het herinneren ;'D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 23:19 ]


    Only those who listen can hear

    Stiekem vond je het wel leuk.(wbw)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 23:18 ]


    Where words fail, music speaks

    Waarom druk je dan op 'op pagina blijven'? xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Destay schreef:
    Stiekem vond je het wel leuk.(wbw)

    Stiekem ga ik jou zo/nu slaan -wbw-


    Only those who listen can hear

    Secretive schreef:
    Waarom druk je dan op 'op pagina blijven'? xd

    Dat was dus niet de bedoeling xd


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    (...)
    Stiekem ga ik jou zo/nu slaan -wbw-
    Doe maar niet(joehoe)


    Where words fail, music speaks

    Destay schreef:
    (...)Doe maar niet(joehoe)

    mehehe -wbw-


    Only those who listen can hear

    Fuck, en toen sloeg ze me echt -.-
    (bat)


    Where words fail, music speaks

    Volgende keer zeggen: "Mine's bigger." (cat)

    Sorry. Dat doe ik altijd op Chatroulette :Y) Maar ik kan me voorstellen dat dat nogal kut is, ja xd Ik heb dat zelf nog nooit gehad (dat hij dat pas na een leuk gesprek deed), hoewel ik echt de vreemdste gasten langs heb zien komen op CR :'D (niet dat ik altijd even normaal daarop ben, hoor...)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Daarom ga ik nooit meer op Chatroulette, alleen op Omegle, heel af en toe maar dan zonder webcam. Ik had btw een week geleden ofzo zo iemand op msn, die gwn uit het niets zen webcam opzet en dan zit te rukken. o.0


    None but ourselves can free our minds.

    Wiarda schreef:
    Volgende keer zeggen: "Mine's bigger." (cat)

    Sorry. Dat doe ik altijd op Chatroulette :Y) Maar ik kan me voorstellen dat dat nogal kut is, ja xd Ik heb dat zelf nog nooit gehad (dat hij dat pas na een leuk gesprek deed), hoewel ik echt de vreemdste gasten langs heb zien komen op CR :'D (niet dat ik altijd even normaal daarop ben, hoor...)


    Haha, das een goede (':

    Ik had het ook niet van die gast verwacht, Imean hij was so cute.. tot het einde dan (cat)

    Er zitten echt heel veel pedo's op CR (':


    Only those who listen can hear

    PEDDOO, PEDOO o,O ik ben moehoeeeh


    Where words fail, music speaks

    (pirate)


    Where words fail, music speaks

    DarkReunion schreef:
    (...)

    Haha, das een goede (':

    Ik had het ook niet van die gast verwacht, Imean hij was so cute.. tot het einde dan (cat)

    Er zitten echt heel veel pedo's op CR (':


    Ik heb btw wel eens meegemaakt dat ik met zo'n joch van CR op Skype ging, en hij de hele tijd zei: "Show tits, please." en dan zei ik zo: "First, show yours." deed hij zijn shirt uit (hij had een mooi wasbordje -wbw- ), en toen pakte ik een papiertje, schreef er "tits" op, en hield het voor de webcam. Toen logde hij uit van Skype :'D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 23:30 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Destay schreef:
    PEDDOO, PEDOO o,O ik ben moehoeeeh


    Ga dan slapen.(krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik heb btw wel eens meegemaakt dat ik met zo'n joch van CR op Skype ging, en hij de hele tijd zei: "Show tits, please." en dan zei ik zo: "First, show yours." deed hij zijn shirt uit (hij had een mooi wasbordje -wbw- ), en toen pakte ik een papiertje, schreef er "tits" op, en hield het voor de webcam. Toen logde hij uit van Skype :'D
    Lol, slim(wbw)


    Where words fail, music speaks