• okeeJ ik ben verslaaft aan nieuwe serie's maken ^^
    ik probeer dit keer zoveel mogelijk rollen te zetten zodat iedereen die een rol wil een rol krijgt ^^ dus het kan zijn dat er uiteindelijk meerdere rollen komen te staan ^^ dus als je je hebt igeschreve hou dit topic ding dan ff in de gaten (: en ik weet het begint gwn saai te worden maar het wordt een TH story ^^


    Verhaal;
    je zit dus bij TH op school maar je doet nie egt speciaal voor hun ofzoo. je BF is dan jarig en geeft een slaapfeestje ^^ maar je weet nie dat de guy's ook komen =O wat zou er gebeuren? (:


    weet nie of het zo'n super leuk idee is maargoed ^^

    Rollen'
    - Rol 1. TomSexx
    [vriendin Tom]
    - Rol 2. CupXxCake
    [Vriendin Gustav]
    - Rol 3. xSchwarz
    [BF die dat feest geeft]
    - Rol 4.
    [2-ling zus van de hoofrol]
    - Rol 5. xLovesBill
    [vriendin Georg]
    - Rol 6.
    [BF]
    - Rol 7. LOLLIPOPx
    [Vriendin Bill]
    - Rol 8. Emerald
    [Hoofdrol]
    - Rol 9. JOYCESTAR
    [BF]
    - Rol 10. PersianRose
    [BF]


    Info;;
    - Rol;;
    - Naam;;
    - Leeftijd;;
    - Plaatje;;
    - Tekstje;;


    voor de lovers onder ons;
    Tom-lovers; 1 of 8

    Bill-lovers; 7 of 10

    Gustav-lovers; 2 of 6

    Georg-lovers; 5 of 4
    ^^


    alvast tnx voor invulle enzo ^^


    when words fail, music speaks.

    Ikkuu ook rol wil =D
    Rol:
    Maakt niet uit liefst 10 =D.
    Naam:
    Rose (A)
    Leeftyd:
    16

    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg

    Textje:
    Listen up Bitch!


    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...

    So Bye!


    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    - Rol;; Vriendin TOM



    - Naam;; ANNOESKA



    - Leeftijd;; 18



    - Plaatje;;http://media.photobucket.com/image/jenn%20curbstomp/drea_4200/jenn%20curbstomp/l_21039f2f1e0cdc7fd1405d96e0df76f2.jpg?o=12



    - Tekstje;;



    Hii ,

    hmm ik ben zo wat 18jaartjes geledene op dit kutwereldje gzet mijn rare ouders noemenden mij annoeska O_o , ik haat huppels,nerds en als het regent T_T

    Skaten doe ik al meer dan 10jaar , het is gwn mijn leven , style : Scene/emo, als ik niet aan het skaten ben dan zit ik voor de Laptop/pc met een lolly in mijn mond , ja zene grote verslaving ö oftwel ben ik gaan shoppe met muh friendjes ^^<3

    zij zijn de reden wrm ik leef

    gnoeg gzegd denk ik <3 Byeee

    voila heb nog eens gzet


    Gilles (ll)

    Mag ik Tooms! vriendin zijn?

    Rol: Vriendin TOMMIE
    Naam: Ellen
    Leeftijd: 17
    Footo: [url]http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725921_39005_5.jpg
    [/url]
    Textje:
    Haaaaaay Skoatsjes

    Ik ben Ellen, 17 jaar! Ik Lieft shoppe met vriendinnen. En áls ik geld heb, koop ik alle winkels[met mooie spulletjes ^^] zo leeg, zelfs al heb ik iets niet nodig. Ik lieft ook feesten en ben daar soms tot in de ochtend ^^. Met mijn vriendinnen loop iik ook vaak door de stad zonder geld. Maar wat ik nog het meeste lieft x'3 TOOKIOHOTEEL <33
    Ik vind het ook leuk nieuwe vriendjes te ontmoeten =] Ik kan niet wáachten tot ik 18 ben, eindelijk zelf autorijden x3. Ik lieft Helloo Kitty want die spullen zijn zóó cute! =] Verder ben ik nog een beetje Chocolade&Bubblegumáddict. Maar ik moet nu gaan, Baaay <33 xoxo.


    ]


    mag ik dan vriendin georg? (A)

    (...)

    mag ik dan vriendin georg? (A)

    Jups


    when words fail, music speaks.

    DANKJOU :D

    astuu


    when words fail, music speaks.

    Dnkuu voor de rol


    Gilles (ll)

    maar mensen ik ga TV kyken.. de proloog komt morgen ^^ en trouwens.. als ik in de tussentijd niets meer krijg verzin in die overgebleven rollen zelf x33


    when words fail, music speaks.