• Hoe ziet jouw crush, vriendje of vriendinnetje eruit? Foto? Beschrijving? Geen crush, wat is dan de perfecte jongen of meisje voor jou? Geen celebrity crushes please. Hoe zit het met mij? Ask me.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 22:51 ]


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Mijn vriend; 1.85, donkerbruine stekeltjes (soort van korte hanenkam) gemillimeterd aan de zijkanten, donkerbruine ogen, gespierd, kinpiercing, 2 tattoo's, urban gekleed en een ontzettende sexy stem. Oftwel, mijn hagenees <3


    I love you Tim

    OMG, die lichamen van militairen zijn vaak zo :9~
    Maar evengoed zou ik niet met ééntje trouwen, dadelijk sterft hij door zo'n gastje met een vreemd baardje en een tulband die schreeuwt dat de westerse wereld naar de kl*ten moet : (

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 23:16 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heb geen crush, maar dit is 't: Normaal postuur en bouw, halflang blond haar (met slag), casual/rock gekleed, ruikt prettig en verzorgt zich goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    (...)
    Mijn crush is militair dus hij traint genoeg :9~ Maar echt, toen ik hem voor de 1e keer zonder shirt zag was ik echt overdonderd hahaha :'D En nouja, dan moet jou crush maar goed gaan trainen haha.


    Ik zal het tegen hem zeggen. (: Haha kidding. Oeh, militairen zijn ook wel lekker ja. Kan ik me voorstellen btw. Ik moet mijn crush ook hoog nodig eens zonder shirt zien. .U.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    grapefruit schreef:
    OMG, die lichamen van militairen zijn vaak zo :Y)
    Maar evengoed zou ik niet met ééntje trouwen, dadelijk sterft hij door zo'n gastje met een vreemd baardje en een tulband die schreeuwt dat de westerse wereld naar de kl*ten moet : (

    Hehehe, ik en m'n toenmalige klasgenoten hebben onze ogen uitgekeken toen we op die basis in Den Helder waren 8D
    Men in uniform = :9~


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij heet Daniel. Hij is lang, heeft een super schattige lach, en bruingroene ogen die altijd lijken op die van een puppy. Hij heeft bruin haar dat altijd omhoog staat in een kuifje, en omg hij is zo jsdhhhdf.:9~

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 23:17 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gemiddelde lengte, zwarte haren, draagt meestal een heel Fashion-achtige pet, hij draagt eerder spannende broeken, licht gebruind huidje, echt typisch ik.<3

    C18 schreef:
    Heb geen crush, maar dit is 't: Normaal postuur en bouw, halflang blond haar (met slag), casual/rock gekleed, ruikt prettig en verzorgt zich goed.


    Klinkt ook wel als iets wat ik focking lekker vind, op dat casual/rock gedeelte na. Doe mij maar een mooiboy of iemand met swagg. <3 Bruin haar vind ik ook wel mooi.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik ben laatst op zijn kazerne geweest, allemaal jongens met zo'n lichaam :9~ Helaas hadden ze hun shirt nog aan ghehe.


    -

    Uneventful schreef:
    Hij heet Daniel. Hij is lang, heeft een super schattige lach, en bruingroene ogen die altijd lijken op die van een puppy. Hij heeft bruin haar dat altijd omhoog staat in een kuifje, en omg hij is zo jsdhhhdf.:9~


    Klinkt goed. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Genius schreef:
    Ik ben laatst op zijn kazerne geweest, allemaal jongens met zo'n lichaam :9~ Helaas hadden ze hun shirt nog aan ghehe.


    Ik woon in een militair oefen terrein. ._. Ja ze zijn echt sexy I know.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Klinkt ook wel als iets wat ik focking lekker vind, op dat casual/rock gedeelte na. Doe mij maar een mooiboy of iemand met swagg. <3 Bruin haar vind ik ook wel mooi.

    Whut's swag?
    Dat hoor ik vaker de laatste tijd, but still haven't figured out the meaning :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Ik woon in een militair oefen terrein. ._. Ja ze zijn echt sexy I know.

    Van welke kazerne dan? (:


    -

    C18 schreef:
    (...)
    Whut's swag?
    Dat hoor ik vaker de laatste tijd, but still haven't figured out the meaning :']


    Uhh I fail at explaining. It has to do with a certain hip hop style, little JB-ish (even tho I hate that jkdghdjfh thing).


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Genius schreef:
    (...)
    Van welke kazerne dan? (:


    Ik weet niet hoe die heet. Komt havelterberg je bekend voor? ;d


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.