• Members of the WAG-gang

    Mephobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Refuse - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa & Alexis Sánchez.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Greenwich - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    TheRogue - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.


    Together we take it to the end of the line

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 15:34 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    TheRogue schreef:
    (...)
    En ga nu niet denken dat ik saai ben en daar constant mee bezig ben. Wan tik doe het extreem weinig eigelijk. Eens in de vakanties en 16 oktober.

    Haha ik denk echt niet dat je saai bent als je af en toe met postzegels bezig bent. En ook al was je er veel mee bezig; so what? Het is iets wat je opa deed, dus dan vind ik het juist nice dat jullie er mee bezig zijn (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het is raar maar het schept precies een band en we zijn met 3 in huis die het doen. + ik word te recht rustig van.


    Tears are words the heart can't say.

    Eigenlijk ben ik een beetje jaloers. Het klinkt misschien stom, maar ik wou dat ik ook zo iets had met mijn oma. Ze is overleden toen ik 6 was en het enige wat ik nog van haar heb is een soort beeld/schilderij iets van krijt, en ik draag haar naam..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    YOU DON'T KNOW YOU'RE BEAUTIFUL


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Refuse schreef:
    Eigenlijk ben ik een beetje jaloers. Het klinkt misschien stom, maar ik wou dat ik ook zo iets had met mijn oma. Ze is overleden toen ik 6 was en het enige wat ik nog van haar heb is een soort beeld/schilderij iets van krijt, en ik draag haar naam..

    Kan ik verstaan als mijn oma nu sterft heb ik ook niks van zulke dingen. Daarmee dat ik he took perse wou. Mijn andere opa zal ik altijd herinneren. Die heeft een garaga en ik liep daar vroeger als klein kindje ook al mee te helpen en mij potzwart te maken. Maar ik snap je perfect. Het heeft emotioneel veel waarde.


    Tears are words the heart can't say.

    waar praten jullie over?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vorige pagina onderaan.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik zou een deel van 1D plaatsen als Ajax zou winnen, als ze zouden verliezen morgen. Maar het werd gelijk, dus wat zal ik doen?

    Vanavond?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    dus als ik het begrijp heeft je opa je postzegels nagelaten en daar ben je nu mee bezig? Dat is toch niet erg?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    REINA, NU


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Shaftesbury schreef:
    dus als ik het begrijp heeft je opa je postzegels nagelaten en daar ben je nu mee bezig? Dat is toch niet erg?

    Nagelaten weinig de rest is door ons allemaal bijgekocht. Maar het wa voor hem belangrijk. En de meeste mensen schilderen je dan meteen als een saaie seut af.


    Tears are words the heart can't say.

    Refuse schreef:
    Ik zou een deel van 1D plaatsen als Ajax zou winnen, als ze zouden verliezen morgen. Maar het werd gelijk, dus wat zal ik doen?

    Vanavond?

    jha vanavond dan. (:


    Tears are words the heart can't say.

    TheRogue schreef:
    (...)
    Nagelaten weinig de rest is door ons allemaal bijgekocht. Maar het wa voor hem belangrijk. En de meeste mensen schilderen je dan meteen als een saaie seut af.
    Dat zijn vooroordelen, als er voor jou belangrijke redenen zijn, moet je erg gewoon verder mee gaan *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HA ELENA
    Nikki stemt tenminste met me in!
    Nu ga ik 009 afschrijven (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sorry, ik was even aan het bellen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.