So what ik ga hem gwn online zette
- Home
- Forum
- Rollen verdeling
- Rollen te koop
Rollen te koop - Rollen verdeling
-
16 sep 2008 - 16:1416 sep 2008 - 16:31
Kan ik dan nieuwe BF hoofdrol worden ofso??
Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...
16 sep 2008 - 16:32(...)
Wil je dan wel aanpassen???
Jaaa is goed, hoezo dan? ^^16 sep 2008 - 16:32ahhh kutt mag ik dn vriendin Georg of Andreas???
Listen to your heart and your dreams come true ~
16 sep 2008 - 16:32THNX DAT IK DE ROL HEB SMURF <33333
Take My Hand Take A Breath ...
16 sep 2008 - 16:3416 sep 2008 - 16:34Kan ik dan nieuwe BF hoofdrol worden ofso??
ja wil je dan gwn je tekstje enzo aanpasse16 sep 2008 - 16:34ahhh kutt mag ik dn vriendin Georg of Andreas???
OK ^^16 sep 2008 - 16:34(...)
ja wil je dan gwn je tekstje enzo aanpasse
Dankje!Zal ik doen!
16 sep 2008 - 16:36Rol: Vriendin Andreaass<3
Naam:Joliena
Leeftijd:17
Karakter: Stoer , bitchy
maar kan heel lief zijn x]
Dislikes: Wannabe's, Vliegende beestjes
waarom deze rol: het lijkt echt wel een cool verhaalen Andreas is HOT
Foto:[url] [http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_8ee37989cc37b29ca044d6b4ba0a8f9f.jpg [/url]
Klein tekstje: Hyeee , Joliena Hierooo!
17 jaar geleden werdt er hier een kind gedropt
jaja , dat was ik x] Als je Dré aanraakt krijg je met mij te maken :] ik lief die vent zoo<33
Ik hou ook van HK , Gloomy Bearss, shoppen , party's maar vooral alcohol
ik haat die vliegende beestjes , die mep ik dood! wannabe's zouden moeten onthoofd worden Ö
Ik moet gaan , Ciao miauw<3
Magik Andreass? <3316 sep 2008 - 16:36Rol: Gustaav vriendin?
Naam: Ellen
Leeftijd: 17
Karakter: Lieef, Spontaan, Vrolijk, Soms Bitchy
Dislikes: Uien!, Huppelkutjess
waarom deze rol: Omdat ik tom lieft
Foto: http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725921_39005_5.jpg
Klein tekstje:
Haaaaaay Skoatsjes
Ik ben Ellen, 17 jaar! Ik Lieft shoppe met vriendinnen. En áls ik geld heb, koop ik alle winkels[met mooie spulletjes ^^] zo leeg, zelfs al heb ik iets niet nodig. Ik lieft ook feesten en ben daar soms tot in de ochtend ^^. Met mijn vriendinnen loop iik ook vaak door de stad zonder geld. Maar wat ik nog het meeste lieft x'3 TOOKIOHOTEEL <33
Ik vind het ook leuk nieuwe vriendjes te ontmoeten =] Ik kan niet wáachten tot ik 18 ben, eindelijk zelf autorijden x3. Ik lieft Helloo Kitty want die spullen zijn zóó cute! =] Verder ben ik nog een beetje Chocolade&Bubblegumáddict. Maar ik moet nu gaan, Baaay <33 xoxo.
Je hebt de rol16 sep 2008 - 16:36Rol: Nieuwe BF van hoofdrol!
Naam: Merel
Leeftijd: 16
Karakter: Lief,Behulpzaam,vriendelijk,kan redelijk goed omgaan met nieuwe,heel klein beetje bitchy
Dislikes: TH haters
waarom deze rol: Omdat ik het leuk vind quizzen te maken,met een onderwerp like this.
Foto:[url]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Emo_girl_by_Charles_Johnson_from_New_York.jpg[/u]
Klein tekstje
Hoi
Ik ben Merel.Ik ben 16 jaartjes jong.Ik hou veel van Hello kitty,cupcakes en chocolade.Maar mijn allergrootste passie is muziek.Ik hou van vanalles,van rock tot pop tot metal.Ik ben een vrolijke meid,die altijd voor iedereen klaarstaat.Maar nu moet ik gaan,
Doedels,
xMerel
[Mag je altijd wijzigen hoor!]
[/url]16 sep 2008 - 16:38(...)
Je hebt de rol
DANKJEEEEEEE
16 sep 2008 - 16:38Ik heb hem aangepast! ^^
16 sep 2008 - 16:38Rol: Nieuwe BF van hoofdrol!
Naam: Merel
Leeftijd: 16
Karakter: Lief,Behulpzaam,vriendelijk,kan redelijk goed omgaan met nieuwe,heel klein beetje bitchy
Dislikes: TH haters
waarom deze rol: Omdat ik het leuk vind quizzen te maken,met een onderwerp like this.
Foto:[url]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Emo_girl_by_Charles_Johnson_from_New_York.jpg[/u]
Klein tekstje
Hoi
Ik ben Merel.Ik ben 16 jaartjes jong.Ik hou veel van Hello kitty,cupcakes en chocolade.Maar mijn allergrootste passie is muziek.Ik hou van vanalles,van rock tot pop tot metal.Ik ben een vrolijke meid,die altijd voor iedereen klaarstaat.Maar nu moet ik gaan,
Doedels,
xMerel
[Mag je altijd wijzigen hoor!]
Je hebt de rol ^^[/url]16 sep 2008 - 16:41