• Een vriendin haar moeder kent de tandarts assitente. De tandarts assitente die werd 22 en de moeder van een vriendin van mij gaf een supprise party. Dus hun die dag in het huis verstopt van de tandarts assitente. De assitente kwam thuis en ging gelijk door naar de keuken naar haar hondje. 5 minuten later...10 minuten later...15 minuten later. De moeder van een vriendin van mij ging kijken en wat ze daar zag is: De assitente lag met haar benen wijd en had haar pukkie vol gesmeerd met pindakaas en de hond was het weg aan het likken.

    Toen ik dit hoorde ging ik dood van het lachen. Het is echt gebeurd en al een aantal jaar geleden.


    Some angels have no wings.

    Gatver! JE BEDERFT MIJN EETLUST!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    O.o wal bezielt dat mens die arme hond...


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    HAHAHA, omg, ik zou me zo doodschamen ofzo.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    gadver


    You can't not look cool with a crossbow.

    Basilisk schreef:
    Omg O.O. Dat is echt.... apart o.o


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg ieeeel!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Authors schreef:
    Moraal van het verhaal; controleer eerst het hele huis voordat je vreemde seksstandjes gaat uitvoeren met dieren.

    :'D


    Let it come and let it be

    Wat euhm ......Apart.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ...


    I live for the applause, you will die for it.

    Escritura schreef:
    .... Gross... o.o

    Gatver, nu eet ik nooit meer pindakaas, trouwens dat lust ik toch al niet..

    Arme hond xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.