• Een vriendin haar moeder kent de tandarts assitente. De tandarts assitente die werd 22 en de moeder van een vriendin van mij gaf een supprise party. Dus hun die dag in het huis verstopt van de tandarts assitente. De assitente kwam thuis en ging gelijk door naar de keuken naar haar hondje. 5 minuten later...10 minuten later...15 minuten later. De moeder van een vriendin van mij ging kijken en wat ze daar zag is: De assitente lag met haar benen wijd en had haar pukkie vol gesmeerd met pindakaas en de hond was het weg aan het likken.

    Toen ik dit hoorde ging ik dood van het lachen. Het is echt gebeurd en al een aantal jaar geleden.


    Some angels have no wings.

    ieeeeeeeeeeeeeeel!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Omg O.O. Dat is echt.... apart o.o


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    .... Gross... o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    cross o.o ik blijf van de pindakaas o.o en een heletijd ._.


    Shoganai i ne~

    Pukkie? O_o En wat boeit het dat ze tandarts assistente is. En het is niet echt gebeurd, heb dat verhaal al jaaaaaaaaaaaaaren terug gehoord. En het is niet grappig. En dit is een kut reactie 8D


    -

    dubbel, mijn itnernet freaked :'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 19:42 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Over ziek gesproken, ze hebben tegenwoordig nisk voor niks al die andere shit uitgevonden.. Eigenlijk is dat pure dierenmishandeling :Y) Haha.

    Hoe reageerde dat wijf trouwens toen ze 'ontdekt' werd? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure zei op 20 aug 2011 - 19:42:

    Over ziek gesproken, ze hebben tegenwoordig nisk voor niks al die andere shit uitgevonden.. Eigenlijk is dat pure dierenmishandeling Haha.

    Hoe reageerde dat wijf trouwens toen ze 'ontdekt' werd? :p .



    Die ging dood van het lachen


    Some angels have no wings.

    Tof x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oke.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Moraal van het verhaal; controleer eerst het hele huis voordat je vreemde seksstandjes gaat uitvoeren met dieren.


    Olive

    Uneventful schreef:
    Oke.(cat)


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Ik heb echt al veel van die dingen gehoord.xd


    Has no one told you she's not breathing?

    Ahahaha ik stond echt met me mond open van wtf! ik zou me dan echt schamen hoor!


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Geweldig. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'