• Dus.
    Ik heb hier enkele dagen geleden een topic geopend over een jongen die ik pas kende etc (dit dus) en ik had dan eens met die jongen afgesproken. Zo ben ik erachter gekomen dat hij toch niet echt mijn type is etc, maar soit.
    Gisteren sms'te die jongen plots naar mij "Is het waar dat jij mt mij wil?" en ik meteen vragen wie dat had gezegd, bleek dat het M & N waren, twee vriendinnen van mij die Davy (die jongen) ook kende. Ik meteen een boze sms naar M sturen erover, zegt zij dat ze hadden gestuurd "Annelies wil misschien met jou."
    Ik meteen nog bozer, omdat ik dat nooit had gezegd (en ik was kapot en stressy en weetikveel wat nog allemaal), stuurde M terug dat ze het alleen maar deden om goed te doen.
    NIET DUS.
    Heb ik aan die jongen alles mogen uitleggen etc, terwijl M nu boos is op mij omdat ik een boze sms naar haar heb gestuurd. Ze zegt dat ik alles op haar afreageer omdat ik zo'n zware dag had eergisteren en omdat ik nog kapot en gestrest etc was.
    Grmbl, het was niet aan haar om zoiets te gaan zeggen want nu kan ik het wel allemaal gaan uitleggen hé --'

    Ik snap niet waarom zij boos is op jouw.
    ZIJ heeft een sms'je gestuurd naar die jongen.
    ZIJ heeft gezorgd dat je in de problemen kwam met die jongen dat je alles moest uitleggen.
    JIJ hebt het duidelijk gemaakt aan HAAR dat ZIJ fout was.
    Conclusie: Zij is de gene die in fout is.Niet jij:Y)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Ik snap niet waarom zij boos is op jouw.
    ZIJ heeft een sms'je gestuurd naar die jongen.
    ZIJ heeft gezorgd dat je in de problemen kwam met die jongen dat je alles moest uitleggen.
    JIJ hebt het duidelijk gemaakt aan HAAR dat ZIJ fout was.
    Conclusie: Zij is de gene die in fout is.Niet jij:Y)

    Inderdaad, dat vind ik er ook van.
    Ik zit soms wel bezig van "misschien zou ik toch wel eens iemand willen" maar dat wil niet zeggen dat ze me moeten proberen te koppelen aan iemand die ik absoluut niet moet --'

    Abrazo schreef:
    (...)
    Inderdaad, dat vind ik er ook van.
    Ik zit soms wel bezig van "misschien zou ik toch wel eens iemand willen" maar dat wil niet zeggen dat ze me moeten proberen te koppelen aan iemand die ik absoluut niet moet --'

    Je bent 15.Oud genoeg om zelf te beslissen met wie je een koppel wilt vormen en met wie niet.Ik haat het ook als ze me aan iemand willen koppelen die ik niet eens wil.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Ik snap niet waarom zij boos is op jouw.
    ZIJ heeft een sms'je gestuurd naar die jongen.
    ZIJ heeft gezorgd dat je in de problemen kwam met die jongen dat je alles moest uitleggen.
    JIJ hebt het duidelijk gemaakt aan HAAR dat ZIJ fout was.
    Conclusie: Zij is de gene die in fout is.Niet jij:Y)


    helemaal mee eens!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing