• Euhm naja, hoe zeg ik dit...
    De meeste mensen zullen alvast gehoord hebben over het noodweer dat in België heeft toegeslagen... De ergste storm die we ooit hebben meegemaakt, regen, hagel, groene lucht, storm, alles liep onder water en vele dingen werden vernield..
    Maar het ergste is dat er gisterenavond ook harten werden gebroken...
    Om 18u trok het noodweer over het pukkelpopfestival en het vernielde grote tenten, bomen, podiums, constructies en de hele camping...
    De hel barstte los over het plezierige festival =(
    5 doden, 11 zwaar gewonden en een 60-tal lichtgewonden werden vastgesteld. Onder die zwaar gewonden zit een van mijn beste vrienden... Hij werd in de chaos omvergeduwd raakte een ijzeren paal en viel op de grond, mensen liepen gewoon over hem heen om naar de uitgang te geraken... Hij heeft een gat in zijn hoofd en vecht op het moment nog steeds voor zijn leven.
    Ik weet dat het misschien stom klinkt, maar ik voel me schuldig, ik had bij hem moeten zijn op het festival, ik had hem moeten kunnen rechthelpen en zorgen dat alles in orde kwam, zorgen dat de mensen hem niet meer pijn deden... Mijn hart brak toen ik hoorde dat hij in het ziekenhuis lag... Ik heb sinds gisteren dus niet meer geslapen en heb zo het gevoel dat dat vannacht ook niet gaat lukken... Ik wil dat hij erdoor komt, ik kan hem nog niet af geven, hij is als een broer voor me, iemand die er altijd is als er iets mis gaat, iemand met wie ik alle vreugde en verdriet kon delen...
    Sorry, dit moest ik gewoon even kwijt

    Xx (K)

    O; Sterkte


    Me so good.

    Veel sterkte!
    (Sorry sorry sorry, maar hier is een algemeen topic over)


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Veel sterkte!
    (Sorry sorry sorry, maar hier is een algemeen topic over)

    Niet erg, maar kon het niet direct ergens vinden, mja...

    Sterkte! En bezoek hem in het ziekenhuis?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Sterkte! En bezoek hem in het ziekenhuis?

    Enkel familie mag binnen =(

    oh , veel sterkte meisje ! & het is helemaal jou schuld niet hoor ! in zo'n situatie raken mensen in paniek en vecht gewoon iedr voor zijn eigen leven , maar ik ben er zeker van dat hij er gaat doorkomen , zolang je er maar in gelooft !(flower)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Heel veel sterkte! Hoop dat hij het toch nog haalt!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Een goede vriend van me zat daar ook en kwas ook doodongerust, maar gelukkig is alles goed met hem.

    Ik hoop echt dat je vriend weer beter wordt, sterkte.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Heel veel sterkte meid.Ik hoop echt dat hij erdoor komt.
    Hou je sterk.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    sterkte :c


    Shoganai i ne~

    Zo veel sterkte. Dit raakt me trouwens echt want ik moet er niet aan denken dat mijn beste maatje moet vechten voor zijn leven. Ik hoop dat alles geod komt. Wees sterk!


    Don't dream your life, but live your dream!

    het is echt verschrikkelijk dat het precies noodweer was tijdens dat festival. waarom zoek je die jongen niet op en neem je wat leuks voor hem mee? dat zal hij vast fijn vinden. veel sterkte <3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    echt waar, ik kreeg kippenvel toen ik het las. ;( dat ze hem gewoon omver liepen, niemand hem hielp... ik hoop echt dat hij het haalt! sterkte!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Klik voor algemeen topic
    -> slotje


    Life is hard and then we die