• Van mij zal deze scéne uit Veronica Mars de beste blijven, serieus (krul) Wat is jullie favoriete scéne uit eender welke film/serie?


    Olive

    Padalecki schreef:


    Een scéne uit SUPERNATURAL. Ik hou ervan hoe Balthazar droog zegt dat hij de titanic heeft gered, gewoon omdat hij de film en het liedje van C.D. haatte. (': (En hij heeft er gelijk over ook!)

    + de quote van Dean: Dude, dude, rule 1: No Kutcher-references.


    _O_


    Trust me. I'm the doctor


    Géweligde Scéne's


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT




    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Snorlax schreef:
    uhm... dat zijn er meerdere. (nerd)

    in Australia, waar het de bal-scene is en alles begint te regenen en alles vernieuwt en lente word ^^

    Black Swan: het einde, waar ze in een zwaan verandert en zegt 'I was perfect.'

    A Clockwork Orange: waar Alex op het podium gezet word en probeert om terug te vechten, maar het hem niet lukt etc.
    en die scene waar ze dat huis binnensluipen en die vrouw verkrachten is ook zotgoed.

    en Secret Window, waar creepy schrijver doorheeft dat hij creepy moordenaar is :3


    A Clockwork Orange is gewoon in z'n geheel geniaal goed (A). Dat verkrachtingsscène, is het dan dat hij singing in the rain zingt? Oh, en je vergat er eentje: het begin, die duistere blik die Alex geeft ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]



    Haha 'Mick Jagger thing' :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.