• Morgen heb ik een voetbalwedstrijd, en aangezien mijn moeder meerijd heb ik een paar regels met haar afgesproken. haha.
    Mijn moeder heeft altijd wel ergens commentaar op, iets waar ik me aan erg omdat ze daarmee andere mensen kwetst. Ik heb geen zin om er op aan gekeken te worden door mijn teamleden enzovoort dus heb daarom afgesproken dat ze niet mag:

    - Roddelen over andere mensen
    - Geen slecht commentaar geven
    - Niet anderen mensen beledigen en kwetsen
    - Geen stomme opmerkingen maken

    En ik heb gezegd dat als ze hier niet aanhoud, dat ze dan dat mooie baseball vest die ik helemaal geweldig vind, voor 20 euro op de markt voor mij moet kopen.

    Nu zullen jullie wel denken van wtf? Maar ik en mijn broers schamen ons zo erg ooit voor mijn ouders en soms haat ik het dat er soms opmerkingen over hun naar mijn hoofd gesleept worden. Anyway, stiekem hoop ik dat ze wel een opmerking maakt en dat vest koopt alleen meerder deels hoop ik dat ze niets zegt.

    Om dit topic nuttig te houden, wat voor afspraken heb jij ooit met je ouders gemaakt?


    <3

    Haha, geweldig :'D Maar als ze een opmerking maakt en dat beseft, kan ze vast niet meer stoppen?


    Olive

    Haha. (:
    Mijn vader heeft altijd een eh, duidelijke mening over buitenlanders, dat wordt soms een beetje té heftig.


    To infinity and beyond •

    Authors schreef:
    Haha, geweldig :'D Maar als ze een opmerking maakt en dat beseft, kan ze vast niet meer stoppen?


    Hoebedoel je precies?


    <3

    Dat ik mee zou helpen met het huishouden, dat is misschien 4 week goed gedaan :')


    -

    Ik vind het juist knap dat je dat hebt kunnen bespreken.
    En wel grappig dat ze anders een vest voor je moet kopen ;'p

    Ik heb niet echt afspraken, maar ik zou ook niet weten wat (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ZAYNISMINE schreef:
    Haha. (:
    Mijn vader heeft altijd een eh, duidelijke mening over buitenlanders, dat wordt soms een beetje té heftig.


    Mijn vader heeft precies herzelfde ;s
    En daar schaam ik me echt kapot voor, en ik durf daarom mijn vriendje helemaal niet aan hem voor te stellen want mijn vriendje is getint en dus niet 100% NL.
    En mijn broers maken altijd domme opmerkingen over Turken ;s


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Haha. (krul) En nee, dat soort afspraken heb ik niet met mijn ouders.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    CowardlyLion schreef:
    Ik vind het juist knap dat je dat hebt kunnen bespreken.
    En wel grappig dat ze anders een vest voor je moet kopen ;'p

    Ik heb niet echt afspraken, maar ik zou ook niet weten wat (:


    Nou bespreken niet echt. Ik en mijn broers hebben er vaak opmerkingen over gemaakt, maar mijn ouders gaven er niet veel om. En vandaag kwam ik buiten, heb ik gevraagd wie er mee rijden heb ik die regels gezegd en deed mijn moeder alleen schaapachtig lachen. Ik ben benieuwd wat ze morgen doet.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    Nou bespreken niet echt. Ik en mijn broers hebben er vaak opmerkingen over gemaakt, maar mijn ouders gaven er niet veel om. En vandaag kwam ik buiten, heb ik gevraagd wie er mee rijden heb ik die regels gezegd en deed mijn moeder alleen schaapachtig lachen. Ik ben benieuwd wat ze morgen doet.


    Toch vind ik het knap,want ik zou zoiets nooit zeggen ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mijn moeder doet altijd net alsof ze 14 is, in plaats van 47. --'
    Daarom heb ik tegen haar gezegd dat ze normaal moet doen als ze in het openbaar is, anders ga ik direct weer naar huis.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tuala schreef:
    Haha. (krul) En nee, dat soort afspraken heb ik niet met mijn ouders.


    All I have in life, is my imagniation.

    Tuala schreef:
    Haha. (krul) En nee, dat soort afspraken heb ik niet met mijn ouders.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hortons schreef:
    (...)

    Hoebedoel je precies?


    Als ze dan zo'n opmerking maakt, moet ze sowieso dat vestje kopen, dus kan ze daarna steeds opmerkingen gaan maken, omdat ze zich toch al heeft versproken (krul)


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Als ze dan zo'n opmerking maakt, moet ze sowieso dat vestje kopen, dus kan ze daarna steeds opmerkingen gaan maken, omdat ze zich toch al heeft versproken (krul)


    Zo is mijn moeder niet. Het is niet dat ze het express doet die opmerkingen, en ze gaat die ook niet express maken. Anyway, als ze een opmerking bijna gaat maken ga ik haar tegenhouden like always. En ja ik zeg ook van: Denk aan het vestje.


    <3

    Dat ze me niet in het openbaar als een kleuter moet behandelen xd


    All I wanna do is lose control