Ik heb twee beste vriendinnen. Eentje op school en eentje die ik al heel mijn leven ken, maar die helaas in een andere stad naar school gaat. Tishja, het meisje van school, is heel erg lief. Ze is altijd eerlijk, en gewoonweg grappig om mee op te gaan. Ze is echt een schatje. Ze is Chinees, dol op voedsel, strikjes en cuteness. I love her <3
Pauline, the other one, is gewoon gestoord. We lachen echt de hele tijd. Ze is droog en chill. Net zoals jij halen we gewoon streken uit. We zijn ooit bijna opgepakt door de politie, op dat moment heel erg grappig. Maar achteraf gezien waren we een beetje te ver gegaan. Achja, we zijn vriendinnen voor het leven, en misschien hebben we een andere school met andere vriendinnen, we blijven elkaars nummer 1. Op onze manier. I love her too.
Dan heb je nog Lukas, een hele goede vriend. Eveneens mijn ex. Ik game er altijd mee, ahahah. We gaan gewoon gaan de laatste tijd echt superveel met elkaar om. Waterballonnegevechten, bioscoopavondjes.. je weet wel. Dat soort dingen. Hij is te gek.