• Ze dachten dat ik er vanaf was, maar ze blijken terug te komen. Ik heb al jaren last van Insomnia. Voor de mensen die niet weten wat dit is; Personen met deze aandoening kunnen moeilijk in slaap vallen en blijven 's nachts betrekkelijk lang wakker of slapen te licht (wat de nodige lichamelijke en geestelijke klachten overdag met zich meebrengt). Ik hoop echt dat ik niet weer aan de 15 mg Donormyl en Temazepam per nacht moet, maar het lijkt er wel op... -baalt-
    Nog meer mensen met slaap problemen?


    I love you Tim

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Dat is kut.
    Bij mij kwamen ze met niks, ze "kunnen niks voor me doen omdat je te jong bent voor slaappillen." Fijn he huisartsen

    Na ja ik hoop dat het snel weer wat beter gaat.

    Klopt, ik mocht ook pas na 4 jaar aan de medicatie, toen was ik 16. Maar geloof me, het is alles behalve prettig. Je kunt eventueel nog andere dingen proberen zoals een beker warme melk drinken voordat je naar bed gaat. Warme melk bevat tryptofaan (een van de twintig natuurlijk voorkomende aminozuren), dat betrokken is bij de productie van serotonine, dat op zijn beurt onderdeel is van het hormoon melatonine. Dit hormoon regelt het slaap-waak ritme. Voor mij niet werkzaam, maar het is probeerbaar. Dankje, ik hoop het ook :3


    I love you Tim

    mijn probleem is alleen 's avonds niet moe en 's ochtends er niet uit kunnen komen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Klopt, ik mocht ook pas na 4 jaar aan de medicatie, toen was ik 16. Maar geloof me, het is alles behalve prettig. Je kunt eventueel nog andere dingen proberen zoals een beker warme melk drinken voordat je naar bed gaat. Warme melk bevat tryptofaan (een van de twintig natuurlijk voorkomende aminozuren), dat betrokken is bij de productie van serotonine, dat op zijn beurt onderdeel is van het hormoon melatonine. Dit hormoon regelt het slaap-waak ritme. Voor mij niet werkzaam, maar het is probeerbaar. Dankje, ik hoop het ook :3

    Geloof me ik heb zo'n beetje alles geprobeerd, maar bij mij werkt het ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Geloof me ik heb zo'n beetje alles geprobeerd, maar bij mij werkt het ook niet.

    Toch maar even bloed laten prikken dan ;]


    I love you Tim

    Ik kan alleen niet slapen als ik bang ben. het ding is; ik kan soms zo bang worden dat het echt uren neemt voor dat ik slaap, omdat ik constant mijn licht terug moet aandoen om te kijken of er geen mensen in mijn kamer staan.
    Ik vind het zelf nogal lastig, maar ik denk dat dat van jou nog wel wat lastiger is. ;x


    effort never betrays you

    Flowery schreef:
    Ik kan alleen niet slapen als ik bang ben. het ding is; ik kan soms zo bang worden dat het echt uren neemt voor dat ik slaap, omdat ik constant mijn licht terug moet aandoen om te kijken of er geen mensen in mijn kamer staan.
    Ik vind het zelf nogal lastig, maar ik denk dat dat van jou nog wel wat lastiger is. ;x

    Ben je overdag, tijdens je dagelijkse bezigheden, ook weleens angstig zonder er een aanvankelijke reden voor te hebben? Zo ja, kan dit s' nachts in je onderbewustzijnde tot uiting komen.


    I love you Tim

    Ik slaap als een oude hond. Dus ik kan je helaas geen tips geven.


    Here & Now

    Ik ben een lastige slaper. Ik kom of niet in slaap en dan heel diep. Of meteen in slaap en heel licht. het is nooit goed met mij(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mudblood schreef:
    Ik slaap juist te veel. Alleen ik slaap ook altijd heel laat. :'D


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik wil nu gaan slapen,maar vind het veel te leuk op Q.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 22:38 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb ook een slaapstoornis.


    I was an angel living in the garden of evil

    That sucks D:
    Ik heb daar geen last van, ik slaap zelfs best veel ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik val ook lastig in slaap! maar daarvoor gebruik ik ook melatonine en dat helpt klein beetje

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 22:54 ]


    My heart is yours and so am I