• Ze dachten dat ik er vanaf was, maar ze blijken terug te komen. Ik heb al jaren last van Insomnia. Voor de mensen die niet weten wat dit is; Personen met deze aandoening kunnen moeilijk in slaap vallen en blijven 's nachts betrekkelijk lang wakker of slapen te licht (wat de nodige lichamelijke en geestelijke klachten overdag met zich meebrengt). Ik hoop echt dat ik niet weer aan de 15 mg Donormyl en Temazepam per nacht moet, maar het lijkt er wel op... -baalt-
    Nog meer mensen met slaap problemen?


    I love you Tim

    GuitarsRock schreef:
    ik heb er ook wel eens last van. één keer heb ik van de dokter temazepam meegekregen maar dat gebeurd niet meer omdat ik zo stom was drie pillen achter elkaar te slikken. vaak ga ik lezen of mezelf vermoeien met opdrukken en andere oefeningen. het helpt meestal ook als je je wekker heel vroeg zet, dan ben je in de avond zo bekaf dat je echt meteen in slaap valt.

    Dat is niet zo slim nee;P Dat werkt bij mij niet, ik ben onvermoeibaar. En zodra ik wél moe ben, kom ik niet in slaap. Ik ben nu in totaal al 52 uur wakker en heb 3,5 uurtjes geslapen :x


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Als ik jou was zou ik dan toch maar een andere dokter opzoeken en je bloed even een keer laten testen. Thanks :3


    ik ga het er nogg wel ff met mijn moeder over hebben....
    Ik hoop dat ik het niet heb want dat lijkt me best wel erg...


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    RainbowRoad schreef:
    (...)

    ik ga het er nogg wel ff met mijn moeder over hebben....
    Ik hoop dat ik het niet heb want dat lijkt me best wel erg...

    Het is idd geen pretje nee. (:


    I love you Tim

    Mijn ritme is gewoon verkloot, vandaar dat ik wakker ben.


    Olive

    Ik heb ook echt heel vaak slapeloze nachten. Dan ben ik tot 6 uur of later wakker en lukt het me ook niet om te slapen. Ik weet niet of ik ook misschien Insomnia ofzo heb. Ik hoop het in ieder geval niet. Sterkte ermee;)

    Btw, ik kan nu weer niet slapen. XD

    'xx

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 6:39 ]


    I will be.

    Ik werd om half 6 wakker, helaas kan ik dan niet meer slapen. :(


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    ik lig wel lang wakker 's nachts, maar dat is omdat ik uren lig te denken, ik maak mezelf echt gek. :3


    Save me from myself.

    Persuade schreef:
    Ik slaap ook veels te licht en ik heb ook slapeloze nachten maar volgens mij geen Insomnia..


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    AlexHoneyy schreef:
    Ik heb ook echt heel vaak slapeloze nachten. Dan ben ik tot 6 uur of later wakker en lukt het me ook niet om te slapen. Ik weet niet of ik ook misschien Insomnia ofzo heb. Ik hoop het in ieder geval niet. Sterkte ermee;)

    Btw, ik kan nu weer niet slapen. XD

    'xx

    Dankje :3 Je kunt het laten testen door middel van een bloedtest.


    I love you Tim

    Ja, ik ken dat. Ik heb soms nachten dat ik pas rond 4/5 uur in slaap val

    Abrazo schreef:
    Ja, ik ken dat. Ik heb soms nachten dat ik pas rond 4/5 uur in slaap val

    Balen is dat he!


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    (...)
    Balen is dat he!

    Kan je wel zeggen ! De dokter heeft slaappillen voor mij geschreven, maar ik weiger die te nemen omdat ik niet verslaafd wil raken.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Kan je wel zeggen ! De dokter heeft slaappillen voor mij geschreven, maar ik weiger die te nemen omdat ik niet verslaafd wil raken.

    Dan kun je het beste Donormyl gebruiken. Die kun je zonder voorschiften kopen en zijn niet verslavend. Middelen zoals Temazepam en Benzodiazepines werken snel verslavend.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:22 ]


    I love you Tim

    Persuade schreef:
    Ik slaap ook veels te licht en ik heb ook slapeloze nachten maar volgens mij geen Insomnia..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)

    Als je Insomnia hebt dan slaap je áltijd slecht.


    I love you Tim