• Ik heb een paar topics gelezen van mensen die iets van zich neerschrijven. Hun problemen, hun shit, alles wat ze willen vertellen. Ik heb zonet, in een huilbui de volgende dingen opgeschreven. Het is gewoon.. gewoon hoe ik in elkaar zit. Ik ben heel ontevreden en ongelukkig. Ondanks ik niet te klagen heb. Ik heb het heel kinderachtig verwoordt, dat weet ik. Ik wil het delen, gewoon omdat ik daar nood aan heb.

    als ik was wie ik zou willen zijn dan zou ik zo zijn:
    ik zou iemand zijn die veel sportte, fotos maakte en las
    iemand die naturel mooi kan zijn
    iemand die een huis had dat heel erg netjes was
    met weinig spullen
    veel ruimte
    en leegte
    iemand met talent
    iemand die geliefd was
    iemand die goed kon tekenen,
    iemand die gemiddeld was
    in grootte, gewicht en uiterlijk
    iemand die genoeg geld had
    om de weinig spullen die ze had te kopen
    in winkels die mooi waren
    en niet extreem goedkoop
    iemand die in haar huis kon rondlopen
    zonder vieze dingen tegen te komen,
    lawaai te horen,
    of mensen tegen te komen die onredelijk zijn
    en die haar niet begrepen
    daar waar je iemand kon uitnodigen,
    zonder dingen hoeven te verbergen
    waar je je voor schaamt
    iemand die merken kon kopen zonder dat het een grote uitzondering was
    iemand die niet veel spullen had,
    maar wel mooie
    en waardevolle
    iemand die zo haarzelf kon zijn
    en gelukkig

    en alles wat ik wil, is alles wat ik niet heb


    Even dit, in geval van verwarring:
    Ik heb de hele badkamer opgeruimd, en mijn moeder kwam binnen. Er ontstond een ruzie. En, het is niet zo dat we arm zijn. We zijn gemiddeld. Ik heb merkspullen, redenlijk veel. Maar mijn moeder kickt op Wibra en Zeeman enzo, en ik voel me er vies van. Ik heb niet te klagen, maar ik wil gewoon verandering. Ik heb echt niet het gevoel dat ik ooit gelukkig word in dit huis.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 23:14 ]

    Je kan nog altijd zo iemand zijn, je moet gewoon creatief worden. Ten eerste, kuis je huis zelf, veel werk maar. Ga in tweedehandswinkels kijken waar ze merkkleding verkopen, aan je familie kan je niets veranderen. En geloof me, everybody had secrets


    All I have in life, is my imagniation.

    Wow.
    Mooii ik ben sprakeloos


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Videotape schreef:
    Je kan nog altijd zo iemand zijn, je moet gewoon creatief worden. Ten eerste, kuis je huis zelf, veel werk maar. Ga in tweedehandswinkels kijken waar ze merkkleding verkopen, aan je familie kan je niets veranderen. En geloof me, everybody had secrets


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Videotape schreef:
    Je kan nog altijd zo iemand zijn, je moet gewoon creatief worden. Ten eerste, kuis je huis zelf, veel werk maar. Ga in tweedehandswinkels kijken waar ze merkkleding verkopen, aan je familie kan je niets veranderen. En geloof me, everybody had secrets

    Ik heb de hele badkamer opgeruimd, en mijn moeder kwam binnen. Er ontstond een ruzie. En, het is niet zo dat we arm zijn. We zijn gemiddeld. Ik heb merkspullen, redenlijk veel. Maar mijn moeder kickt op Wibra en Zeeman enzo, en ik voel me er vies van. Ik heb niet te klagen, maar ik wil gewoon verandering. Ik heb echt niet het gevoel dat ik ooit gelukkig word in dit huis. Bedankt voor je reactie, btw.

    Amyntas schreef:
    (...)
    Ik heb de hele badkamer opgeruimd, en mijn moeder kwam binnen. Er ontstond een ruzie. En, het is niet zo dat we arm zijn. We zijn gemiddeld. Ik heb merkspullen, redenlijk veel. Maar mijn moeder kickt op Wibra en Zeeman enzo, en ik voel me er vies van. Ik heb niet te klagen, maar ik wil gewoon verandering. Ik heb echt niet het gevoel dat ik ooit gelukkig word in dit huis. Bedankt voor je reactie, btw.


    Waarom word je mama kwaad als je opruimt? Mijn mama wordt net kwaad wanneer ik dat niet doe en no prob! En dat van die wibra spullen, als jij er ook dingen van hebt, knip het etiket eruit? Je bent vast wel degene dat je wil worden, je ziet het alleen niet door je verschillen met je familie. Ik hoop dat ik toch een beetje heb kunnen helpen


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Waarom word je mama kwaad als je opruimt? Mijn mama wordt net kwaad wanneer ik dat niet doe en no prob! En dat van die wibra spullen, als jij er ook dingen van hebt, knip het etiket eruit? Je bent vast wel degene dat je wil worden, je ziet het alleen niet door je verschillen met je familie. Ik hoop dat ik toch een beetje heb kunnen helpen

    Mijn moeder werd kwaad omdat.. ze vond het kwetsend. Alsof zij niet goed genoeg poetste. & Ik vind het heel lief van je, (:

    Wauw, dat stukje dat je geschreven had voel ik ook.

    Ik heb niet echt merkkleding. Mijn kleding koop ik in goedkope winkels, soms zelfs op de markt. Ik koop nooit merkkleding omdat ik het gewoon veelste duur vind. Praat eens duidelijk met je moeder erover. Het is moeilijk ik weet het. Mijn ouders hebben volgens mij een angst aan veel geld uitgeven ofzoiets. En ja ik denk dat je je merkkleding met je eigen geld koopt, dus maak duidelijk dat je moeder niet mag meebeslissen omdat het jou geld is.


    <3

    Ik snap je, maar er zijn mensen die het nog veel erger hebben.


    I love you Tim