• Ik denk dat ik verliefdt ben geworden....op een boekenreeks.
    Ik ben verslaafdt aan de House Of Night-boekenreeks.
    Ookal is die vampier-rage zo weer voorbij I Love Vampires.
    Ik bedoel ik kan begrijpen hoe Zoey zich voelt gewoon weg klote.
    Deze boekenreeks mag nooit een einde krijgen tenzij P.C en Kristin Cast doodgaan.
    Wat vinden jullie van deze boeken?
    Ik respecteer alle meningen zelfs als sommige deze boeken haten.
    Hebben jullie ook een favoriete boekenreeks?

    Sorry voor dit zinloze topic


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Hmm, over vampieren?
    Dan vind je 'ht leven van Darren Shan' door Darren Shan vast ook leuk ;p
    Haha, in eider geval, ik was verliefd op die serie. De eerste 2 boeken waren oké, maar de rest was zoveel cooler.
    Maar waar gaat House of Night precies over? 8D
    -te lui om te googlen-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het gaat over Zoey Redbird. Ze wordt "gemarkeerd"(Marked) als een Vampyre door de Godin vand e nacht, Nyx.
    Maar in plaats van de uitlijning van de halve maan tattoo die de fledglings normaal krijgen, is die van Zoey helemaal ingevuld, zodat ze "speciaal"" is
    ze kan ook alle 5 de elementen besturen. Lucht, vuur, Water, Aarde en Spirit.

    Zoey's vrienden besturen ook allemaal 1 van deze elementen. (Damien is gay en bestuurd lucht, Shaunee bestuurd vuur en Erin water, Shaunee en Erin zijn heele rg close en bijan tweelingen ookal hebben ze neit dezelfde ouders, en Stevie Rae, Zoey's beste vriendin is Aarde)

    anyway, Het komt er op naeer dat zoey een groot kwaad (iemand uit de school die de wereld wil overnemen) Moet verslaan. Zoey is uiteindelijk een erg belangrijke high Priestess.

    Ze zijn erg mooi de boeken


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Het gaat over Zoey Redbird. Ze wordt "gemarkeerd"(Marked) als een Vampyre door de Godin vand e nacht, Nyx.
    Maar in plaats van de uitlijning van de halve maan tattoo die de fledglings normaal krijgen, is die van Zoey helemaal ingevuld, zodat ze "speciaal"" is
    ze kan ook alle 5 de lementen besturen
    Zoek de rest maar op op wikipedia :'D Het zijn enorm goede boeken


    aha! Als ik ze eens tegen kom ga ik ze misschien wel lezen. En bedankt voor het uitleggen (krul)


    As travars

    No problem :3 ik heb ze vorige week allemaal herlezen, dus het zit vers in mijn geheugen, haha ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm, klinkt wel vet (:
    Nu taat op mijn nog te lezen lijstje;
    Gone serie.
    Herlezen van 't leven van Darren Shan
    Nana.
    + House of Night dus.

    Haha ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Oeeh die wil ik lezen, maar ik kan ze nergens vinden. :'D en in de bieb zijn ze constant uitgeleend ¬¬


    Ik download ze en lees ze op mn iPod :x Dan kan ik ze tenminste ook in het Engels lezen :')
    Maar ik hoop dat je ze vindt/eindelijk eens kan lenen hahah


    As travars

    Ik lees die boekenreeks ook!

    x