• Hiii !

    Ik zoek dus wat om te lezen...

    NIET :
    Justin Bieber
    One direction
    Tokio Hotel
    Pro Ana

    WEL :
    Harry Potter - alleen Draco als hij heel goed is, Drarry alleen in het Nederlands -
    All Time Low
    Als er nog mensen zijn die er een hebben, Jackass of Jackass related
    Twilight - geen wolfpack, dank u -
    Onbekende personen

    verder :
    - Geen smileys
    - ABN

    Dus als je iets hebt in die categorieën... Dumpen maar (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    My life as Rose is een nieuwe story met 3 hoofdstukken. Onbekende personen. Ik hoop dat je het waagt. Het gaat over Rose, een 23jarige vrouw die samen met haar beste vriendin een appartementje deelt.

    Ik ga een Alex Gaskarth story beginnen binnenkort? ;D Ik zet hem wel online alvast, hij heeft nog geen delen, maar die komen snel.

    I Lost What I Had [AlexGaskarth]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:20 ]


    Destroy what destroys you.

    onbekende personen - fantasy - 22hoofdstukken



    Myra wordt bijna vijftien. Ze had al verschrikkelijke dingen meegemaakt: haar ouders waren gestorven in een vreemde brand in hun chalet in de Ardennen. Myra weet niet wat er daar gebeurd is die dag, bijna drie jaar geleden, maar tot er enkele dingen duidelijk worden: enkele dagen voor Myra vijftien wordt, ontdekt ze iets speciaals; iets waardoor ze anders is dan andere mensen.
    Ze is verbonden met de natuur!


    plaatje: aanklikbaar

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:20 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Scarecrow
    Emily O. Scarlett en Carlo Kannewasser zijn een koppel. Ze zijn gelukkig samen, maar iedereen weet hoe het afloopt met Carlo ... hoe vergaat het dan met Emily?
    Harry Potter moet en zal haar de verklaring geven voor die rare nacht waarin haar vriendje het leven losliet, maar Emily is daar nog niet klaar voor. Ze zakt weg in haarzelf en een fantasie die werkelijkheid werd, of was het omgekeerd?
    Emily belandt in een vreemde plaats, probeert om verder te gaan met haar leven. Dit lukt niet al te vlot als alles waar je in geloofde plots niet echt blijkt te zijn ...

    Elke week verschijnt er een nieuw deel, van rond de 800 – 1000 woorden.

    Marked and Bitten
    Één maand tijd, 30 dagen om hem voor te bereiden, 30 dagen die altijd uitgesteld worden. De wonden helen maar de druk verhoogt. Ook twijfel heerst. Meerdere vragen blijven constant branden in zijn geest. Hij snapte het niet, Fenrir was een vriend van de familie. Maar zijn de wonden erg genoeg en zal hij uiteindelijk veranderen?
    Is Draco bang genoeg om iets te doen dat voor hem onmogelijk lijkt en Remus Lupin om hulp te vragen?

    De hoofdstukken zijn rond de 500 woorden met dagelijkse upload.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Troublemakers | Hogwarts

    Moeielijk om precies uit te leggen waar hij over gaat. Lees maar en je ziet ;D

    x


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Traces of War is mijn Hogwarts story over de dochter van Ariana Dumbledore (de zus van Albus Dumbledore) die volgens de geruchten gestorven zou zijn.
    Oh, en je moet echt Better than Revenge van Cam lezen, die is echt heel goed. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Seven Deadly Sins || Draco Malfoy.

    Je merkt het als je de eerste hf leest.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur, er komt ook liefde/romantiek in voor
    ~ Klik op het plaatje voor de story. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    (link zit in plaatje)
    De geruchten waaien al een tijdje rond dat Draco Malfoy een Death Eater zou zijn, de geruchten lijken met een dag meer waarheid te bezitten tot het op een dag zeker is, Draco Lucius Malfoy ís een death eater geworden. Tot het grote verdriet van Harry. Jarenlang is het een groot geheim dat Draco en Harry hebben, en op een dag dat ze samen zijn worden ze ontdekt door Hermoine. Tot haar grootste angst en gedachte dat Draco hem naar de Dark side probeer te lokken wist ze alle herinneringen van Harry die met Draco te maken hebben. Zal deze liefde ooit nog goedkomen? En zal Harry nog hetzelfde voor Draco voelen?


    Nederlandse Drarry-story ^.^

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 9:04 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Onbekende personen, ik heb er nog meer maar die hebben al meer chapters, als je die ook wil zeg je 't maar:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?

    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Een Fred Weasley story?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    You're my golden snitch | Draco Malfoy

    Kijk maar, ik ben te lui om omschrijving te geven, haha (':


    Harmonia nectere passus.



    Thriller # Onbekende personen # Romantiek


    Drama, romantiek & onbekende personen
    Het is niet gemakkelijk om een broer te hebben die ziek in zijn hoofd is, om al zijn problemen op je schouders te moeten dragen. Dag en nacht moet er voor hem gezorgd worden. Soms wou ik dat hij niet geboren was, ondanks dat hij van me houd. Toch heeft Samuel me nodig. Ik kan hem niet in een instelling stoppen, dat zou ik mezelf nooit vergeven. Onze ouders zijn dood, we leven van weinig geld en de drugs houd me in stand. Tot op een dag dat zij verscheen, ze zou ons helpen. Maar was het niet al te laat?

    link naar verhaal.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.