• Het liefst Tokio Hotel (A), maar andere stories mag je natuurlijk ook voorstellen :Y)

    Het liefst al enkele hoofdstukken en niet te veel schrijffouten.


    If you can dream it, you can do it.

    Onbekende personen:D.



    'Doe je blouse uit.' Beval hij. 'Nee!' Gilde ik. 'Doe het of ik doe het zelf!' 'Nee! Ik ga het niet doen!' Met mijn gespannen handen pakte ik me blouse vast en hield hem zo dicht mogelijk tegen me aan. 'Nee? Dan doe ik het zelf.' 'Nee! Niet doen! Nee! Alstublieft! Doe het alstublieft niet!' Zijn gerimpelde handen kwamen steeds dichterbij. Ik duwde ze weg maar hij gaf me een klap op mijn gezicht. Langzamerhand voelde ik de gerimpelde handen op me huid. Ik probeerde me te verzetten. Maar hij was sterker..

    Nadia en Elise zijn twee zussen die enorm goed met elkaar kunnen opschieten. Ze vertellen elkaar alles, en doen ook alles samen. Wanneer Elise niet thuiskomt na een schoolfeest, wordt ze als vermist opgegeven. De wereld van Elise's ouders stort helemaal in, maar vooral die van Nadia. Als Elise na 2 weken nog steeds niet thuis is gekomen, geven ze alle hoop op. Maar dan komt de beste vriendin van Elise met interessant nieuws. Komt Elise ooit nog thuis?

    http://www.quizlet.nl/stories/60967/elise/


    I will be.

    http://www.quizlet.nl/stories/61159/ill-help-you-through-this-feat-harry-styles/


    beauty is not a face, it's a light in the heart ❤



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.

    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    Twilight?? Daar heb ik twee verhalen over :D
    Ik heb twee Twilight stories, eentje is al afgelopen, maar met de ander ben ik net begonnen! Bij allebei is het meer wolfpack!
    Nieuwe: I like you boy - Twilight


    I like you boy
    I said it over a thousand times
    But I never thought
    I would ever really mean it

    Afgelopen: Till the world ends - Twilight



    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ik heb er eentje waar actief aan gewerkt wordt. Het verhaal van een nieuwe vampier die in een harde wereld terechtkomt en letterlijk moet vechten om te overleven. Afijn, als 't je wat lijkt, read the description :Y).



    'Sommige veldslagen win je en andere verlies je. Als je de oorlog maar wint.'

    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]


    Killer's Instinct [16+]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 14:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Thriller, fantasy, romantiek.

    When no stars are shining. There are no lights to guide you.
    Which path do you choose? Where will it lead you?


    Vampires, a girl and blood, yeah a lot of blood.
    Take my soul.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.


    een story over de kleinkinderen van de hp-personages
    klikkk


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    When nothing can tear us down - Harry Styles


    Hallo. Ik ben Demi Payne, het zestien jarige zusje van Liam Payne. Drie jaar geleden zijn onze ouders dood gegaan aan een auto ongeluk. Sinds dien wonen Liam en ik samen in een enorm huis, met dank aan onze rijke tante. Sinds twee jaar geleden vormt Liam, samen met Harry, Louis, Niall en Zayn, een band: One Direction. Vanaf toen wonen wij met zijn zessen in het grote huis.
    Mijn beste vrienden zijn Louis Tomlinson en Eva Styles, de zus van mijn grootste irritatie in het huis, Harry Styles.
    Mijn leven heeft ups en downs, maar gelukkig heb ik mijn 2 beste vrienden die me overal doorheen trekken.


    Die story is net nieuw! Maar hij is leuk!
    Ik heb vervolg delen al gelezen, aangezien ik de schrijfster ken!
    Echt een superstory!



    Jadis heeft een gruwelijk leven gehad. Ze is mishandelt, gemarteld en verwaarloosd omdat mensen haar verafschuwen, alleen door haar afkomst.
    Ze is de dochter van iemand waar de wereld bang voor is, een secreet wat geen liefde of iets dergelijks kent, alleen haar meester waarvoor ze haar leven kan geven.

    Maar wanneer ze door iemand wordt gered en op Hogwarts terecht komt veranderd haar leven voorgoed. Ze wordt achtervolgd door de mensen die haar terug willen.
    Tegelijkertijd leert ze ook de liefde, vriendschap en magie kennen.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Luna Lovegood's story after Hogwarts


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Klik voor een justin bieber story met 7 hoofdstukken ;3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    It takes five to stay alive - Twilight.
    Bringing on the fire - Zayn Malik.
    Seven Deadly Sins - Draco Malfoy.

    En voor afgelopen verhalen -> mijn profiel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    La vie d'un rêveur.

    Dit is geen verhaal over liefde.
    Dit is geen verhaal over alwéer een perfecte persoon met oplosbare problemen.
    Dit is een verhaal over de werkelijkheid.
    But watch out, there might be faeries on the road.
    Storyline © Ardency


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.