• Wanneer iemand een Onvergeeflijke Vloek gebruikt? Het Ministerie bedoel ik?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ehm, misschien is het net zoiets als het merk? Ik heb geen idee eigenlijk


    Alleen maar tranen van geluk

    Misschien zit er iets in de toverstok waarbij het direct wordt doorgespeeld naar het Ministerie?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze horen vast wel van iemand dat er iemand is gestorven ofzo? *twijfelt* (als je de doodsvloek gebruikt bedoel ik).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Godric schreef:
    Ehm, misschien is het net zoiets als het merk? Ik heb geen idee eigenlijk


    Maar je kan iemand al toch doden/pijn lijden/beheersen zonder het Duistere Teken te laten verschijnen? Of bedoelde je iets anders.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Maar je kan iemand al toch doden/pijn lijden/beheersen zonder het Duistere Teken te laten verschijnen? Of bedoelde je iets anders.


    Ze bedoeld het Merk; hetgene waardoor het Ministerie ook weet waneer een minderjarige tovenaar of heks toverkunst gebruikt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mudblood schreef:
    Misschien zit er iets in de toverstok waarbij het direct wordt doorgespeeld naar het Ministerie?


    Je kan ook Priori Incantanem gebruiken. Waar hoe weten ze het waneer iemand een Onvergeeflijke Vloek gebruikt. Ze controleren toch niet alle toverstokken?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ze bedoeld het Merk; hetgene waardoor het Ministerie ook weet waneer een minderjarige tovenaar of heks toverkunst gebruikt.


    Maar als een meerderjarige die vloeken gebruikt? Komen die daar mee weg? Of het het Ministerie iets om zo'n soort vloeken te detecteren?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Maar als een meerderjarige die vloeken gebruikt? Komen die daar mee weg? Of het het Ministerie iets om zo'n soort vloeken te detecteren?


    Nee kijk, Zoals ik zei is het Merk er om minderjarige te controleren of ze geen toverkunst gebruiken.

    Wat die andere persoon bedoelde is, dat er ook een soort merk is dat er speciaal is om Onvergeefelijke vloeken te detecteren, snap je? 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Maar je kan iemand al toch doden/pijn lijden/beheersen zonder het Duistere Teken te laten verschijnen? Of bedoelde je iets anders.
    \

    Nee ik bedoel het merk die vervalt als je 17 word. Dat je zeg maar niet mag toveren voor dat, en als je dan tovert dat het ministerie dat ook te weten komt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik weet het niet. Ik dacht altijd dat ze daar een soort 'seintje' van kregen, maar dan zouden ze ook moeten weten wie toen Voldemort aan de macht was Imperio had gebruikt en op wie, maar dat wisten ze ook niet, toch?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee kijk, Zoals ik zei is het Merk er om minderjarige te controleren of ze geen toverkunst gebruiken.

    Wat die andere persoon bedoelde is, dat er ook een soort merk is dat er speciaal is om Onvergeefelijke vloeken te detecteren, snap je? 8D


    Dit ja lol


    Alleen maar tranen van geluk

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee kijk, Zoals ik zei is het Merk er om minderjarige te controleren of ze geen toverkunst gebruiken.

    Wat die andere persoon bedoelde is, dat er ook een soort merk is dat er speciaal is om Onvergeefelijke vloeken te detecteren, snap je? 8D


    AHA.
    Daar zat ik over te piekeren.
    Dankjewel


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ze kunnen de laatst gebruikte spreuken zien van je toverstok, zo denk ik


    All I have in life, is my imagniation.

    Ze weten het 'gewoon'.
    Ze weten ook dat er in 1992 in Harry's huis een zweefspreuk was gebruikt. Ze weten het van alle vloeken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes