• Het begint hier net te donderen en ik vertrek straks met wat vrienden naar een vriendin om te kamperen in haar tuin :Y) strak plan.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Haha, extra spannend! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fountain schreef:
    Haha, extra spannend! ;D

    Ja haha ze geven zware regen + een leuk onweer er nog eens bij (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Dat maakt de spookverhalen die je kan vertellen net wat spannender 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Dat maakt de spookverhalen die je kan vertellen net wat spannender 8D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Spookverhalen!!!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Have fun


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Heb ik ook wel eens gedaan, het is eigenlijk niet eens zo eng. En jij kan teminste nog snel naar binnen, dat kon ik toen niet...
    Veel plezier!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Escritura schreef:
    Dat maakt de spookverhalen die je kan vertellen net wat spannender 8D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hihi ik heb er echt zin ;D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    &Dat onweer heeft mij nu ook bereikt. 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    In Italië hadden we 3 zware onweren, elke keer 's nachts.
    De eerste keer voelde ik en papa bij een bepaalde donder de grond daveren. En de laatste keer kwam er precies een zwart gat van het heelal op ons af. Knetterende regen, ongelooflijk. Luide donders, non-stop bliksem met precies een tramoentana er bovenop. En we sliepen in een tent op een camping met véél bomen. Ik en mijn nicht waren zo bang dat we luid begonnen te zingen, door die regen en donder en al dachten we toch dat niemand ons hoorde. Mijn andere nicht was niet bang. Volgende dag zei tante dat ze ons hoorde zingen/roepen. xd Nonkel hield zelfs onze tent nog in het oog tot de ergste wind over was.
    Maar het Gardameer staat erom bekend dat het er veel onweert. Wij zaten nu wel aan de kant van het Gardameer waar altijd goed weer is, maar het waait over van de slechte kant, he.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Secretive schreef:
    &Dat onweer heeft mij nu ook bereikt. 8D

    Ons ook 8D. Nu regent het heel hard , maar het ontweert heel zacht.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hier schijnt de zon 8D


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    0NEDIRECTI0N schreef:
    Hier schijnt de zon 8D

    Hier ook
    Wij hebben mazzel 8D


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    Ons ook 8D. Nu regent het heel hard , maar het ontweert heel zacht.

    Nu wordt de lucht weer lichter, maar daarnet werd het donker en begon het te regenen [klonk als hagel wtf xd]


    Has no one told you she's not breathing?