• Ik ben dus gister met de trein naar helledoorn geweest...

    4 uur in de trein, 3 uur in dat park en weer 4 uur terug...

    Het was wel leuk, we hebben 2 meisjes uit helmond leren kennen en daar zijn we de hele dag mee opgetrokken. Ik was zo'n beetje de hele dag melig.

    Maar nooit meer met de trein:|

    Wie is er owk nog naar een pretpark geweest???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ging in Duitsland naar Fort Fun, heel groot pretpark. Het regende alleen de helft van de tijd, en ik gleed mijn mijn nieuwe Vans die ik die dag daarvoor had gekocht uit in de modder, toen waren ze vies :3

    Tuesday schreef:
    Ik ging in Duitsland naar Fort Fun, heel groot pretpark. Het regende alleen de helft van de tijd, en ik gleed mijn mijn nieuwe Vans die ik die dag daarvoor had gekocht uit in de modder, toen waren ze vies :3


    :(
    Arme Vans xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tuesday schreef:
    Ik ging in Duitsland naar Fort Fun, heel groot pretpark. Het regende alleen de helft van de tijd, en ik gleed mijn mijn nieuwe Vans die ik die dag daarvoor had gekocht uit in de modder, toen waren ze vies :3


    Ooh daar ben ik ook geweest xD maar bij mij was het mooi weer :P
    en wat is er mis met de trein?? Beter dan zo een misselijkmakende bus :P

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 9:53 ]

    Wow! Je hebt gewoon 8 uur lang in een trein gezeten...

    Ik ben vaak naar Slagharen geweest, maar dan gingen we gewoon met de auto :3


    Forever.

    Roswell schreef:
    Wow! Je hebt gewoon 8 uur lang in een trein gezeten...

    Ik ben vaak naar Slagharen geweest, maar dan gingen we gewoon met de auto :3


    Daar ben ik owk geweest 5 dagen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik niet, maar ik kom ook uit helmond.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    JERKEN schreef:
    Ik niet, maar ik kom ook uit helmond.:Y)


    Ik heb gister 2 meisjes uit helmond ontmoet hahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bobbejaanland, paar maanden geleden. ^^

    Crushed schreef:
    Bobbejaanland, paar maanden geleden. ^^


    :(:(

    Nooit geweest maar daar wil ik owk naartoe


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IK WIL NAAR WALIBI! Maar ik vrees dat ik geen tijd meer ga hebben


    All I have in life, is my imagniation.

    Ben dinsdag naar Walibi geweest _O_


    -

    Ik Walibi België:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."