• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd
    One In A Million


    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    F.A.Q van Q users:
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.
    3: Ik heb het volgende bericht: Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.
    Betekend dit dat ik één van de miljoen mensen ben die er vroeger op mag?
    - Dat is niet zeker. Het ziet ernaar uit dat iedereen dat bericht ziet. Het is pas zeker dat je een van de miljoen mensen bent op moment dat je ook daadwerkelijk de welkomsmail hebt ontvangen, eerder dan dat kun je er nog niet van uit gaan dat je erbij zit.
    4: Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    -kijk eerst in de F.A.Q's die hierboven in de story staan, lees ook eerst de rest van de story door, want de meeste vragen worden dan al beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan gerust.


    Let op:
    -zullen we het houden op het volgende: posten als je de mail hebt, topic NIET, ik herhaal, NIET volspammen met berichtjes dat je de mail niet hebt. Ik(en anderen) word(en) langzaam aan moe van het geklaag over het feit dat niemand mail heeft. De mods zeggen ook niet voor niets dat sommigen hier ernstig moeten indimmen. IEDEREEN WIL DIE MAIL HEBBEN.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:18 ]

    Ecanus schreef:
    (...)

    Serieus? Oh my.. Dat wordt lang wachten dan x'D


    Jup. aan het eind van het "schooljaar" wordt die housecup ook pas uitgereikt en zo..

    Ecanus schreef:
    (...)

    Je moet niet vergeten dat die mensen óók thuis zitten (krul) Ik denk dat je op zondag sowieso geen mail hoeft te verwachten en dat ze morgen weer mails gaan versturen :Y)

    Trouwens, ik zag best wel veel berichten van mensen die hun toverstok hebben, en ze zijn echt awesome meestal
    :9~

    Oh, damn, volgende week zijn we bijna iedere dag weg... Maar dat is ook wel fijn, want eergisteren zat ik om de 3 seconden mijn mail te checken en ik mag niet meer zo verslaafd zijn van mezelf. Ik had er niet eens aan gedacht dat zij ook thuis zitten, haha fail =P

    Oh, ik zag ook op Tumblr dat het duelleren eventjes niet kon omdat ze daaraan werkten, zou dat volgende week ook zo zijn, dat ze overal aan werken? Want dat gaat wel steeds meer komen lijkt me... -vaag-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Fawkes schreef:
    (...)

    Jup. aan het eind van het "schooljaar" wordt die housecup ook pas uitgereikt en zo..


    Eigenlijk klinkt dat best logisch. Maar ik neem aan, dat je zelfs als book 1 uitgespeeld hebt, er nog genoeg te doen is, maar aangezien het de beta zite is, dat allemaal gewoon nog niet kan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Cinna schreef:
    (...)

    Ja, pfff, ik kan ook niet kiezen. Waarschijnlijk word het een kat.


    Ik denk het bij mij ook, eigenlijk x'D En dan vernoem ik hem naar één van mijn katten :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Weet iemand of als je boek 1 af hebt, je die weer overnieuw kan doen op je eigen account? Of moet je dan een nieuwe aanmaken?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Weet iemand of als je boek 1 af hebt, je die weer overnieuw kan doen op je eigen account? Of moet je dan een nieuwe aanmaken?


    je kan hem maar een keer doen, waarom zou je het ook vaker willen doen? om nog eens een huisdier, toverstok en afdeling te kiezen?

    Fawkes schreef:
    (...)

    je kan hem maar een keer doen, waarom zou je het ook vaker willen doen? om nog eens een huisdier, toverstok en afdeling te kiezen?

    Afdeling en toverstok maakt me niet uit, maar gewoon, alles nog een keer beleven is toch leuk, lijkt me? Ik bedoel, de boeken en de films heb ik ook vaker gelezen/gezien.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Afdeling en toverstok maakt me niet uit, maar gewoon, alles nog een keer beleven is toch leuk, lijkt me? Ik bedoel, de boeken en de films heb ik ook vaker gelezen/gezien.


    als het goed is kun je alles maar een keer doorlopen, of je moet het meteen een paar keer doorlezen. Voor zover ik weet is er geen optie om alles weer opnieuw te bekijken, de huisdieren tovertstokken en afdelingen sowieso niet.

    Fawkes schreef:
    (...)

    als het goed is kun je alles maar een keer doorlopen, of je moet het meteen een paar keer doorlezen. Voor zover ik weet is er geen optie om alles weer opnieuw te bekijken, de huisdieren tovertstokken en afdelingen sowieso niet.

    Okay, bedankt!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Weet iemand of als je boek 1 af hebt, je die weer overnieuw kan doen op je eigen account? Of moet je dan een nieuwe aanmaken?

    Je kan helemaal terug gaan naar het begin dan, ja. Maar natuurlijk krijg je niet opnieuw een toverstok en word je niet opnieuw ingedeeld enzo. Ook het huisdier dat je kiest is voor eeeuwig (je hebt trouwens keuze tussen verschillende soorten uilen/katten en padden). Voor de rest kan je nog andere dingen doen in ieder hoofdstuk, maar dat moet je dan maar zelf gaan ontdekken. :Y)

    Heeft er al iemand nieuw de mail, trouwens?


    All was well.

    Nope...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I don't have


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Escritura schreef:
    Nope...

    Nou ja, ze sturen ook niet zo heel veel mails nu. Er zijn nog maar 20,00 mensen op de site, ongeveer. Wat betekend dat nog 98% de mail moet krijgen. :')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 15:03 ]


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Nou ja, ze sturen ook niet zo heel veel mails nu. Er zijn nog maar 20,00 mensen op de site, ongeveer. Wat betekend dat nog 98% de mail moet krijgen. :')


    Omg, dat is echt best wel weinig :'D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Gringotts schreef:
    (...)
    Je kan helemaal terug gaan naar het begin dan, ja. Maar natuurlijk krijg je niet opnieuw een toverstok en word je niet opnieuw ingedeeld enzo. Ook het huisdier dat je kiest is voor eeeuwig (je hebt trouwens keuze tussen verschillende soorten uilen/katten en padden). Voor de rest kan je nog andere dingen doen in ieder hoofdstuk, maar dat moet je dan maar zelf gaan ontdekken. :Y)

    Heeft er al iemand nieuw de mail, trouwens?


    Maar kan je dan ook niet je huisdier opnieuw verkopen of nog een huisdier kopen? want straks wordt je moe van het dier (baby)
    Kunnen die eig dood gaan? en is het waar dat Tom felton in hufflepuff zit en Evanna Lynch in gryffindor?
    Jemig wat ben ik zenuwachtig voor Pottermore(baby)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.