• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd
    One In A Million


    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    F.A.Q van Q users:
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.
    3: Ik heb het volgende bericht: Congratulations!
    You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.
    Betekend dit dat ik één van de miljoen mensen ben die er vroeger op mag?
    - Dat is niet zeker. Het ziet ernaar uit dat iedereen dat bericht ziet. Het is pas zeker dat je een van de miljoen mensen bent op moment dat je ook daadwerkelijk de welkomsmail hebt ontvangen, eerder dan dat kun je er nog niet van uit gaan dat je erbij zit.
    4: Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?
    -kijk eerst in de F.A.Q's die hierboven in de story staan, lees ook eerst de rest van de story door, want de meeste vragen worden dan al beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, stel hem dan gerust.


    Let op:
    -zullen we het houden op het volgende: posten als je de mail hebt, topic NIET, ik herhaal, NIET volspammen met berichtjes dat je de mail niet hebt. Ik(en anderen) word(en) langzaam aan moe van het geklaag over het feit dat niemand mail heeft. De mods zeggen ook niet voor niets dat sommigen hier ernstig moeten indimmen. IEDEREEN WIL DIE MAIL HEBBEN.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:18 ]

    Oppugno schreef:
    Zetten ze niet op de Pottermore twitter wanneer ze mails sturen, of doen ze dat pas na afloop? Want ik check het nu de hele tijd maar weet het niet zeker...

    Veel plezier, Goody2shoes!

    Ja ze zetten het daar en ook op de insider
    bij de insider schrijven ze ook de tijd bij wanneer ze, ze hebben verstuurd


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Goody2shoes schreef:
    Ik heb mijn mail! (yeah)(dance)


    Damn, wedden dat ik de laatste persoon ben die die brief krijg?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Neela schreef:
    (...)
    Ja ze zetten het daar en ook op de insider
    bij de insider schrijven ze ook de tijd bij wanneer ze, ze hebben verstuurd

    Maar, zetten ze het erop vóór dat ze versturen of pas als de alle mails verstuurd hebben?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Maar, zetten ze het erop vóór dat ze versturen of pas als de alle mails verstuurd hebben?


    Ik zou zeggen er tussen want vrijdag hadden ze sinds 12.00 telkens mails verstuurd zelfs nadat ze hadden getweet en vandaag hadden ze eerst gemaild en toen getweet, zo het verschild.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen er tussen want vrijdag hadden ze sinds 12.00 telkens mails verstuurd zelfs nadat ze hadden getweet en vandaag hadden ze eerst gemaild en toen getweet, zo het verschild.

    Huh, er staat voor vandaag toch nog geen tweet bij?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wanneer krijg je eigenlijk zo'n mail :'D Als je in het begin zo je emailadres hebt ingestuurd?


    -

    Cinna schreef:
    (...)

    Damn, wedden dat ik de laatste persoon ben die die brief krijg?
    me too :'p


    Shoganai i ne~

    Genius schreef:
    Wanneer krijg je eigenlijk zo'n mail :'D Als je in het begin zo je emailadres hebt ingestuurd?

    Oh nee, haha. Dat diende alleen voor een mail te krijgen als de site open gaat voor iedereen. De mail die wij bedoelen krijg je als je vanaf 31 juli tot het einde van de week een clue hebt opgelost op de site binnen een bepaalde tijd. :Y)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Oh nee, haha. Dat diende alleen voor een mail te krijgen als de site open gaat voor iedereen. De mail die wij bedoelen krijg je als je vanaf 31 juli tot het einde van de week een clue hebt opgelost op de site binnen een bepaalde tijd. :Y)

    Oh okee, ik snapte er al niks van :'D


    -

    Ik heb nog steeds m'n welkomsmail niet, wel mijn 'one in a Million' mail, mja niet echt hoopgevend als iedereen de welkomsmail hier al heeft :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    Ik heb nog steeds m'n welkomsmail niet, wel mijn 'one in a Million' mail, mja niet echt hoopgevend als iedereen de welkomsmail hier al heeft :')


    er zijn maar vier mensen of zo die hem al wel hebben hoor, maak je maar geen zorgen ;)

    Ik las dit op Tumblr, weet iemand of het waar is?

    "By participating in this Promotion, we do not guarantee you early access to Pottermore. We will allocate places for early access to registrants on a ‘first come, first served basis provided that there will be a limit on the allocation of places by language. We do this so that we can better test the early version of Pottermore across the full range of languages that we cater for on Pottermore."


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb mijn mail, ik heb mijn mail ;D _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Ik heb mijn mail, ik heb mijn mail ;D _O_


    Gefeliciteerd _O__O_ ik wacht nog steeds


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    0NEDIRECTI0N schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd _O__O_ ik wacht nog steeds


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.