• Ik startte msn op, opende een gesprek en toen stond dit er.



    Ik heb geen idee waar die lelijke balk vandaan komt of hoe ik het weg moet krijgen, wie weet het wel?


    Your make-up is terrible

    Je kan volgensmij de kleur veranderen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zilverui schreef:
    Je kan volgensmij de kleur veranderen.


    Ik wil die balk weg hebben, niet de kleur veranderen.


    Your make-up is terrible

    Misschien heb je pas iets geïnstalleerd en de optie niet afgevinkt.
    Foto is te klein, dus ik zie niet wat erop staat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik wil die balk weg hebben, niet de kleur veranderen.

    Dat gaat denk ik niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zilverui schreef:
    (...)
    Dat gaat denk ik niet.


    Jawel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jawel.

    Aha oke?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Scandal schreef:
    Misschien heb je pas iets geïnstalleerd en de optie niet afgevinkt.
    Foto is te klein, dus ik zie niet wat erop staat.



    Er staan emoticons die je kan aanklikken, verder niets boeiends.
    Ik heb wel iets geinstalleerd maar daar heb ik alles afgevinkt. En dat was BitLord, daar krijg je dit niet van.


    Your make-up is terrible

    ik kan neit zien of je hem weg kan halen: Anders moet je systeem herstel proberen? Zet hem bijvoorbeeld terug naar een dagw anneer die balk er nog niet was. Je bestanden veranderen niet, maar het programma wel.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 12:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb geun idee.


    To infinity and beyond •

    Escritura schreef:
    ik kan neit zien of je hem weg kan halen: Anders moet je systeem herstel proberen? Zet hem bijvoorbeeld terug naar een dagw anneer die balk er nog niet was. Je bestanden veranderen niet, maar het programma wel.



    Is dat bij configuratiescherm?


    Your make-up is terrible

    ik heb dat ook gehad
    vet irritant, mn vader heeft m toen weggehaald

    Assassin schreef:
    (...)


    Is dat bij configuratiescherm?


    Nee, , als je bij het start menu kijkt hoort er

    "Help en Ondersteuning" te staan.
    (Bij mij staat dat daar in elk geval, ik weet neit hoe het bij jou zit. Maar het zit wel vlakbij de koppeling naar het configuratiescherm.)


    Als het goed is kun je daar voor Systeem herstel kiezen. Dan wordt er gevraagd of je systeem herstel wilt uitvoeren, of je een ehrstelpunt wilt maken.
    Kies voor Systeemherstel doen, en kiez een datum, bijvoorbeeld een paar dagen voor vandaag. Dan sluit je computer af, en als hij opstarthoort het weg te zijn.

    Als er meer weg is dan je wilde: opnieuw systeem herstel doen. (Ik was ooit per ongeluk al mijn bestanden plots kwijt, maar dat is allemaal op te lossen)


    zo, en nu voel ik met net een helpdesk. XD Ik hoop dat het lukt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee, , als je bij het start menu kijkt hoort er

    "Help en Ondersteuning" te staan.
    (Bij mij staat dat daar in elk geval, ik weet neit hoe het bij jou zit. Maar het zit wel vlakbij de koppeling naar het configuratiescherm.)


    Als het goed is kun je daar voor Systeem herstel kiezen. Dan wordt er gevraagd of je systeem herstel wilt uitvoeren, of je een ehrstelpunt wilt maken.
    Kies voor Systeemherstel doen, en kiez een datum, bijvoorbeeld een paar dagen voor vandaag. Dan sluit je computer af, en als hij opstarthoort het weg te zijn.

    Als er meer weg is dan je wilde: opnieuw systeem herstel doen. (Ik was ooit per ongeluk al mijn bestanden plots kwijt, maar dat is allemaal op te lossen)


    zo, en nu voel ik met net een helpdesk. XD Ik hoop dat het lukt


    Haha, nou ik moet het ook ooit eens leren, kan ik het de volgende keer zelf. :'D Normaal helpt mijn broer me maar ik ben nog 2 weken niet thuis en ik kan er niet 2 weken naar zitten kijken. o.o

    Nu raak ik helemaal gefrustreerd van die computer haha, hij doet niets van wat ik wil. Ik kan namelijk nergens systeem herstel vinden.


    Your make-up is terrible

    Zoiets had ik ook, ik kreeg het ook niet weg.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, nou ik moet het ook ooit eens leren, kan ik het de volgende keer zelf. :'D Normaal helpt mijn broer me maar ik ben nog 2 weken niet thuis en ik kan er niet 2 weken naar zitten kijken. o.o

    Nu raak ik helemaal gefrustreerd van die computer haha, hij doet niets van wat ik wil. Ik kan namelijk nergens systeem herstel vinden.


    Mhm, welk bestuursysteem heb je? Windows XP. windows Vista....?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.