• Dat gaat mijn zusje doen. Voor haar studie. En ik vind het hartstikke moeilijk. Ik zal haar zéker missen. Komende zaterdag zie ik haar voor het laatst. En dan met kerst pas weer. Ik vind het wel moeilijk hoor!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mijn beste vriendin gaat vanaf februari ofzo een halfjaar naar Curaçao en dat wil ik niet (huil)


    -

    Ik zou dat nooit kunnen.
    Een half jaar mijn familie moeten missen.
    Veel sterkte.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    Ik zou dat nooit kunnen.
    Een half jaar mijn familie moeten missen.
    Veel sterkte.

    Tsja ,wat moet dat moet hé. Dankjewel!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Is wel onwijs gaaf! Maar ik snap dat je d'r zal gaan missen, ja.


    To infinity and beyond •

    Ik wilde zelf ook altijd een buitenlandstage doen, maar ben blij dat ik dit nooit heb doorgezet.. Zou het niet over me hart kunnen krijgen om mijn familie 3 maanden - 6 maanden te moeten missen (ja tuurlijk je hebt skype en die dingen, maar dat is niet hetzelfde)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Genius schreef:
    Mijn beste vriendin gaat vanaf februari ofzo een halfjaar naar Curaçao en dat wil ik niet (huil)

    Hebben we het samen moeilijk (no_chears)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Charleston schreef:
    Ik wilde zelf ook altijd een buitenlandstage doen, maar ben blij dat ik dit nooit heb doorgezet.. Zou het niet over me hart kunnen krijgen om mijn familie 3 maanden - 6 maanden te moeten missen (ja tuurlijk je hebt skype en die dingen, maar dat is niet hetzelfde)

    Nee idd niet. Ik zou best wel voor een jaar naar London willen ;d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ga dat waarschijnlijk ook doen, alleen dan één jaar, en dan naar Londen/Manchester. Succes ermee (:


    Destroy what destroys you.

    LuckyOne schreef:
    Ik ga dat waarschijnlijk ook doen, alleen dan één jaar, en dan naar Londen/Manchester. Succes ermee (:

    Dankjewel ,jij ook!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zelf hou ik absoluut niet van mijn familie, dus begrijpen kan ik het niet echt...

    Maar ik hoop dat het niet te moeilijk gaat zijn, en dat je haar veel spreekt. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Zelf hou ik absoluut niet van mijn familie, dus begrijpen kan ik het niet echt...

    Maar ik hoop dat het niet te moeilijk gaat zijn, en dat je haar veel spreekt. ^^

    Dankjewel ik hoop het ook.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    oh dat is wel gaaf
    ik zou ook wel een keer naar Kopenhagen willen
    maar ik snap dat je het er moeilijk mee hebt, sterkte (flower)

    SchoenVeter schreef:
    oh dat is wel gaaf
    ik zou ook wel een keer naar Kopenhagen willen
    maar ik snap dat je het er moeilijk mee hebt, sterkte (flower)

    Dankjewel ,ja ik ook hoor. Stiekem ben ik beetje jaloers ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik begrijp hoe het is. Ik zie mijn familie uit Amerika ook maar 1 keer per jaar, soms minder. Best lastig, zeker nu mijn neef vermist is.

    Voor dat je het weet, is ze weer terug ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.