• Plaats hier foto's van harry potter.

In een vorig topic werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talk topic.

[ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 11:42 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik snap 'm niet?

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Morgaine schreef:

Ik snap 'm niet?

o.O ....

Ravenclaw..?
    Het symbool is een adelaar..?
    Raven betekent Kraai..?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

Escritura schreef:
    (...)

o.O ....

Ravenclaw..?
    Raven betekent Kraai..?

Wrong, a raven is een raaf :X

trek je hier niets van aan, ik doe dit alleen om een abo te nemen :'D

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Psh, how dare you (cat)
    But you are right *Waar zat mijn hoofd?*

Raven is Raaf :Y)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    (...)

o.O ....

Ravenclaw..?
    Raven betekent Kraai..?

Raven = raaf. Lekker slim van mij, ik snap hem :"D Ik dacht echt veel te moeilijk xd.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Deze is veel te zielig. (huil)

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Tuala schreef:

Ik moet hierbij echt mijn best doen om niet in huilen uit te barsten. )':

Ik ben zo verslaafd aan die you know you're a Potterhead-dingen.

Felix

Tuala schreef:

die is echt vet zielig ik moest moeite doen om niet te gaan huilen

So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

You know you're a potterhead when...

Felix

Lief hoor, die unbreakable vow, but i would be pissed about ruining my book...

[ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 23:46 ]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Forlife.

-abo-

“When you have eliminated the impossible, whatever rema