• Waar je Glee seizoen 2 kan downloaden MET Nederlandse ondertiteling en het liefst goede kwaliteit.
    Geen piratebay of iets dergelijks want daar maakt mijn laptop ruzie mee.


    Your make-up is terrible

    Nee.. Ik kijk de alfeveringen meestal op www.watchseries.eu maar daar zit geen ondertiteling bij, maar je kan ze geloof ik wel downloaden....


    Forever.

    Roswell schreef:
    Nee.. Ik kijk de alfeveringen meestal op www.watchseries.eu maar daar zit geen ondertiteling bij, maar je kan ze geloof ik wel downloaden....



    Ik moet wel OT hebben want hier in Frankrijk leren ze geen Engels spreken op school.


    Your make-up is terrible

    Je hebt ook uTorrent, werkt heel makkelijk. Moet je even installeren, en dan zoeken op Glee season 2 subs (subtitles).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Je hebt ook uTorrent, werkt heel makkelijk. Moet je even installeren, en dan zoeken op Glee season 2 subs (subtitles).


    Ja maar dat kan mijn arme laptopje niet aan.
    Op de andere kan het niet want die geeft alleen Franse dingen aan steeds.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja maar dat kan mijn arme laptopje niet aan.
    Op de andere kan het niet want die geeft alleen Franse dingen aan steeds.


    Oei, dan weet ik het ook niet... Piratebay??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Oei, dan weet ik het ook niet... Piratebay??


    Nee, mijn laptop kan de setup daarvan niet eens uitvoeren.


    Your make-up is terrible

    Sorry, ik downlaod alles van een programma dat spotnet heet :'D Maar dat moet je eerst downloaden. Daar heb ik alle 2 seizoenen afgehaald.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Sorry, ik downlaod alles van een programma dat spotnet heet :'D Maar dat moet je eerst downloaden. Daar heb ik alle 2 seizoenen afgehaald.


    Is dat een beetje makkelijk en gebruiksvriendelijk voor mijn laptop?
    Hij loopt al half vast van Frostwire. x'D


    Your make-up is terrible

    Koop ze anders gewoon?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    XD Dan lijkt eht me niet dat het werkt op je lappie...
    Trouwens je hebt er een speciaal account nodig enal waar je voor meot betalen 8D *Mijn ouders doen dat braaf*

    zodra je het hebt werkt eht wel goed..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    grapefruit schreef:
    Koop ze anders gewoon?


    Nuh kan niet. Ik heb seizoen 1 wel gekocht maar ik zit hier in Frankrijk. Daar hebben ze alleen ingesproken met Frans te koop.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waar je Glee seizoen 2 kan downloaden MET Nederlandse ondertiteling en het liefst goede kwaliteit.
    Geen piratebay of iets dergelijks want daar maakt mijn laptop ruzie mee.

    Nu krijg ik zo'n schattig beeld in mijn hoofd, hahaha. xd

    OT: sorry, géén idee. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Assassin schreef:
    (...)

    Nuh kan niet. Ik heb seizoen 1 wel gekocht maar ik zit hier in Frankrijk. Daar hebben ze alleen ingesproken met Frans te koop.


    Whoa hahaha, leren ze die gastjes dan niet lezen ofzo? xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)

    Whoa hahaha, leren ze die gastjes dan niet lezen ofzo? xD


    Fransen zijn gewoon dom. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Fransen zijn gewoon dom. (cat)


    Nogal ja ik dacht al dat ik gek was toen ik mijn Franse lerares betrapte toen ze met haar vingers in een pot duo penotti zat... oke ze was zwanger.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!