• Hij leek me eerst wel aardig enzo maar toen begonnen de meisjes te zeggen dat hij heel gemeen was. Dus ik besloot om me niet met hem te bemoeien, ik heb echt helemaal niks tegen hem gezegd. Ik heb hem nooit wat gedaan. Het begon allemaal toen we Topo hadden, ik moest de zijne nakijken, bleek dat hij net geen 7,5 had en gaf hij mij daar de schuld van?! Toen ging hij gemeen tegen me doen enzo. Later hadden we kunst & cultuur, toen zei een van de jongens : 'wie van de meisjes hier is eigenlijk lesbisch?' toen zei hij: 'Tiffany natuurlijk' ik reageerde er niet op. Later zei hij; 'Ik weet zeker dat tiffany een onvoldoende heeft' weer reageerde ik er niet op. Later noemde hij me autist, spastisch kind, dik, lelijk. Ik reageerde er nooit op. Uiteindelijk noemde hij mijn moeder dik en lelijk terwijl hij haar nog nooit heeft gezien. Ik hield me in. Een week later schold hij een van mn vriendinnen uit. Was weer met kunst&cultuur. Ik was net met zwarte verf bezig, heb ik zijn gezicht onder getekend. Nog eens noemde hij me lelijk, dik en al dat gedoe. Schold hij mijn moeder weer uit en toen was ik het gewoon zat. Hij noemt me dagelijks lelijke en dik en probeert me steeds voor schut te zetten. Nu ben ik heb echt spuugzat en als het nieuwe schooljaar wil ik ook beter voor me opkomen. Want als hij mn moeder nog één keer dik of lelijk noemt, kan hij verwachten dat ik hem zo hard schop dat hij een week lang met pijn gaat plassen.

    zo dat moest er ff uit ><
    iemand nog tips hoe ik met die jongen kan omgaan?


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Negeren...
    Dat is de meest volwassen manier.
    Na een tijdje is de lol erdan af voor hem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Negeren. Ik meen het.


    All was well.

    Just ignore him. He is NOT worth it.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Seriously moest 'ie dat over mijn moeder zeggen, zou de hele school zich die dag nog heel goed herinneren...


    Has no one told you she's not breathing?

    Negeren.


    comfort in c h a o s

    Geef een peer op zijn appel.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik zou hem gewoon een keer zo hard uitlullen dat hij wel oppast bij mij.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oh, ik heb echt zin om hem te gaan slaan. Is hij populair? anders zou ik dat doen. Maar ja als hij wel bij de popies hoort, zou ik hem ook negeren. Volgend jaar kom ik bij een jongen in de klas waarbij ik al een keer in de klas heb gezeten. Hij zegt de heletijd: Marloes stopt haar vinger in haar poes. Ik negeer het steeds.


    <3

    Beatles schreef:
    Geef een peer op zijn appel.


    Ex astris, sciencia

    Secretive schreef:
    Seriously moest 'ie dat over mijn moeder zeggen, zou de hele school zich die dag nog heel goed herinneren...


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Terug schelden tenminste,dat zou ik doen :'D
    Oké hij scheld jouw uit, maar je moeder?
    Hoe oud is hij? 12?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik vind het stom dat je dit meemaakt, maar alleen negeren werkt. Of een rotopmerking terugplaatsen ofzoo??
    Ik had vorig jaar ook een jongen bij me in de klas die heel vervelend deed continu, maar hij heeft zijn eigen graf gegraven. In the end, you will win.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Niet.

    ja ik weet het, dat is supermoeilijk (ik heb ook zo iemand achter mij gehad)
    Eens werd het mij ook te veel en had ik hem voor heel de speelplaats uitgescholden - probeerde hij mij wel te vermijden :P
    Met dat terugschelden weet ik niet of dat helpt... ik heb een serieus temperament - en nu weten ze dat in mijn klas - ik ben eigenlijk altijd het rustige type
    Maar in jou geval is het toch echt wel erg!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 9:16 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Geef gewoon eens een gevatte opmerking terug, dan stopt het wel (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol ik heb tijdens het lezen van deze tekst echt de neiging om zo'n iemand een bitch clap te geven. Maar ik zal eerlijk zijn, als dat soort dingen tegen mij word gezegd had ik ooit niet lopen slagen. Wel zal ik wat terug zeggen. En inderdaad voor jezelf op komen. Want dat is misschien wel wat hij wil. Maar misschien vind hij het ergens ook wel zo leuk dat jij je zo over je heen laat lopen.


    Alleen maar tranen van geluk