• We zijn vanavond uit eten geweest naar een Chinees restaurant bij ons in de buurt, een restaurant waar we best vaak komen en dat was dus helemala vernieuwd enzo, echt heel leuk. Maar we praten meestal gezellig met de eigenaren en toen vroeg ze dus of we wat nieuwe soorten ijs wilde proberen. Voor sommige is het niet nieuw maar voor ons hierin de buurt wel.
    Deze ijssoorten waren het:
    Zwarte Sesam
    Groene thee
    & Rode bonen.

    Gosh, het was echt zó lekker! Serieus, als je de kans krijgt om het te proberen zou ik het echt doen!

    Wie heeft deze smaken ook wel eens op? ;D


    Forever.

    Oh my .______.
    Dat lijkt me zoooo raar x'D
    Maar ik ga vrijdag in Venetië naar een ijszaak die ook van die speciale soorten ijs maakt. Nu nog afwachten hoe het smaakt..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wtf. die zijn apart.
    nee, niet gehad ;D ik heb wel eens lavendelijs gehad. dat was vies. :')


    Destroy what destroys you.

    Nee, zelfs nog nooit van gehoord 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Illuminati schreef:
    Oh my .______.
    Dat lijkt me zoooo raar x'D
    Maar ik ga vrijdag in Venetië naar een ijszaak die ook van die speciale soorten ijs maakt. Nu nog afwachten hoe het smaakt..

    Haha ja ik dacht echt zo van... 'Straks komt ze nog met zeewier ijs aanzetten ofzo?' Lmao xd Maar het was echt verrassend lekker!


    Forever.

    Ik werk in een ijssalon met 48 verschillende smaken ijs xD

    Op reis heb ik kiwi, appelsien, snickers en watermeloen gegeten, wat ik ook wel redelijk apart vond :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Leeuwarden schreef:
    Ik werk in een ijssalon met 48 verschillende smaken ijs xD


    tiramisu ijs? :9~ *veslaving*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leeuwarden schreef:
    Ik werk in een ijssalon met 48 verschillende smaken ijs xD

    Eos schreef:
    Op reis heb ik kiwi, appelsien, snickers en watermeloen gegeten, wat ik ook wel redelijk apart vond :'D
    Die smaken heb ik al vaker van gehoord.. Maar nooit echt geproefd omdat ik liever iets van mango heb ofzo ;D Al lijkt kiwi me wel heel lekker, haha


    Forever.

    persoonlijk hou ik meer van chocolade :$ maar als ik de kans krijg zal ik hem zeker aanpakken maar lijk me niet zo lekker eigenlijk:P

    Nog nooit geproeft... Kokos is yummie! En Mokka :3


    I love you Tim

    Groene thee! Omfg ik weet zeker dat ik van dat ijs ga houden haha ik ben verslaafd aan groene thee! :9~


    dream, dare, fly!

    Ze hadden in Engeland moedermelkijs.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Ze hadden in Engeland moedermelkijs.


    dit zeg ik als iemand emt een Britse vriendin/verloofd:

    The British are weird.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ShannonLeto schreef:
    Groene thee! Omfg ik weet zeker dat ik van dat ijs ga houden haha ik ben verslaafd aan groene thee! :9~

    Persoonlijk vind ik het niet echt naar groene thee smaken..


    Forever.