• Iedereen heeft wel een vriendje of vriendin die ik ken. Behalve ik. En daardoor voel ik mij zo alleen. Nog iemand dit dit gevoel kent? ;(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Jullie tijd komt inderdaad nog! De een al wat vroeger dan de ander. Wees gewoon geduldig, hoe moeilijk ook. (flower)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ja ik ken dat gevoel ):


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.



    Cheer up! Je komt heus iemand tegen die van je houdt en die dat écht doet. Ik moest alleen aan MJ denken door je topicnaam... Ik hoop dat hij je vrolijker maakt.
    Er zijn voordelen aan single zijn hoor, heerlijke vrijheid (die ik nu wel mis ja).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Is dit topic serieus of niet?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 22:30 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Aarshaar schreef:
    Is dit topic serieus of niet?


    ik neem aan van wel

    Ik zie er niets aan waardoor eht neit serieus lijkt...?
    *Unlike other topics i could mention*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb ook geen vriendje, maar mijn vrienden zijn bijna allemaal single. :')

    On-topic:

    ik heb zelf een vriendin nu, maar ik snap hoe je je voelt :(


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Crushed schreef:
    Ik heb ook geen vriendje, maar mijn vrienden zijn bijna allemaal single. :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Aarshaar schreef:
    Is dit topic serieus of niet?

    Waarom zou dit niet serieus zijn?

    Abrazo schreef:
    Dat gevoel ken ik zo goed. Ik zit al vijftien jaar zonder, haha ;D maar je moet geduld hebben ! Heb ik ook gehad en ik heb bijna iemand ;$

    Aaah lucky you! ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Waarom zou dit niet serieus zijn?

    Omg dit is héél serieus -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Komt me erg bekend voor..
    Ook erg leuk als je vrienden dan geen tijd meer voor jou hebben en alleen maar aan hun vriendje denken en daar constant zitten..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Zilverui schreef:
    (...)
    Aaah lucky you! ;O

    Maar geef de hoop niet op, hé ! Er komt vroeg of laat wel iemand op je pad ^^

    Abrazo schreef:
    (...)
    Maar geef de hoop niet op, hé ! Er komt vroeg of laat wel iemand op je pad ^^

    I hópe so ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.