Dursley schreef:
(...)
Engeland lijkt me echt veel vetter om te wonen, serieus! De taal is leuker, er komen daar meer artiesten, dus concerten, etc. Maar je hebt er wel iets aan overgehouden, je naam is redelijk Engels! Haha, ik heb even op je profiel gespiekt. (: En ahja, beter! Ik kom echt bijna nergens in, aangezien alles ineens 17/18+ is, echt flauw! Maar ehh Paddy O' Ryan is echt leuk, moet je eens kijken! Het zit zegmaar in die oosterstraten dus. Je loopt die straat in, langs het tassenhuis etc, en dan moet je de weg oversteken. En aan de overkant gaat die steeg/straat dinges weer verder, maar je moet dus links. Dus oversteken en meteen links, zonder dat je die straat overgaat! En dan zie je het meteen, want het valt wel op!
-ik kan niet uitleggen oké :'D
Oké daar heb je gelijk in, en ik zou vast wel eens Mark Owen en Damon Albarn kunnen spotten als ik daar nog zou wonen! (2 zangers) en dat klopt, mijn naam + achternaam zijn allebei Engels, haha. :']
... ik snap het helemaal.
oke ik lieg, ik snap er niks van, maar toch bedankt voor je uitleg, ik zal zelf wel op onderzoek uitgaan. :'D
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”