Dursley schreef:
(...)
Wauw, vet dat je uit Engeland komt! En aahw, Londen is leuk! Ik ben daar vijf dagen geweest, en dat was zo leuk! Ik wil oook! en haha, is goed! Als je een jongen met een brits accent vindt, stuur maar door hierheen! En jaaa, je moet gewoon al die britse mensen filmen indd, heb je er ook nog plezier aan als je thuis bent, kun je dat terughoren, haha! :'D
En ahjaa! Noa is ook wel leuk, maar dan wel Noa del Sol, want bij die andere kom ik er volgens mij niet in! Fire is ook leuk trouwens, op het terras! Weet je waar het ook wel leuk is? Bij Paddy O' Ryan, dat is een ierse pub ergens bij de oosterstraten! Die is ook vet leuk, weet niet of je daar wel eens geweest bent? Ze praten daar allemaal engels, met een iets accent! Haha :'D
Hmm jawel, alleen jammer dat ik dan nu in Nederland woon, haha. En dat ik geen accent heb is ook jammer, ik heb er dus helemaal niks aan dat ik daar geboren ben. Ja man, zal ik doen! in een pakketje, met een strikje erbij? :'D Haha, ik kom overal wel in, dus dat maakt me eigenlijk niet uit.. Paddy O' Ryan? nog nooit van gehoord! maar dat ga ik zeker eens uitchecken, waar ergens is het?
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”