• Ik en mijn vrienden zijn meestal te vinden in het grand ice-cream cafe.
    Het ziet er uit als een normaal cafe maar in plaats van drinken verkopen ze daar dus ijs.

    Avonds zijn we meestal te vinden in Discotheek Appolo. Natuurlijk altijd in de Hiphopzaal losgaan op onze favoriete rappers.

    En jij?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 17:18 ]

    Achter ons thuis is een speeltuin,daar of gewoon bij mijn thuis :'D


    A best friend is like a four leaf clover, hard to find and lucky to have.

    Dursley schreef:
    (...)

    Haha, best wel raar om te zien dat iemand hier van Q naar dezelfde plekken gaat als ik! En indd! Poolen is awesome! Vooral in Freezone, ik weet niet of je daar wel eens komt? Maar daar is het gewoon leuk! Vooral die bargast met zijn sexy accent.. Oh sorry, dat moest er gewoon uit.. :'D

    OMG ik ga ook wel eens naar Freezone, dit is echt akward.. x'D gosh.. really akward. En is het een licht getinte barman? :'P

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 23:54 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    In de stad, of gewoon hier in het dorp.


    To infinity and beyond •

    Ik ga met ze naar de bieb ofzo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik 'hang' nooit met vriendinnen.
    Als ik iets doe met vriendinnen, dan gaan we naar de bios, shoppen en daarna gewoon latte macchiato drinken bij het café.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Raveleijn schreef:
    (...)
    OMG ik ga ook wel eens naar Freezone, dit is echt akward.. x'D gosh.. really akward. En is het een licht getinte barman? :'P


    Hahaha, dit is echt raar! En ja! En hij heeft zo'n engels accent, iers of weet ik wat, maar het klinkt echt supersexy. En ehhh hij heeft niet veel haar, haha. Oké, uit deze uitleg zul je het vast niet snappen! :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 0:25 ]

    in het shoppingcenter of het park omdat daar de meeste jongergn rondhangen (:
    of bij iemand thuis of bij mij thuis , ik doe extreem veel sleepovers ! ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Dursley schreef:
    (...)

    Hahaha, dit is echt raar! En ja! En hij heeft zo'n engels accent, iers of weet ik wat, maar het klinkt echt supersexy. En ehhh hij heeft niet veel haar, haha. Oké, uit deze uitleg zul je het vast niet snappen! :'D

    Ahh die ken ik, hahaha! nouja niet persoonlijk, maar volgens mij weet ik over wie je het hebt! ik ben niet vaak bij Freezone, ongeveer 3 keer geweest ofzo, maar ik denk dat ik het wel weet. :'D I love british accents <333


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ahh die ken ik, hahaha! nouja niet persoonlijk, maar volgens mij weet ik over wie je het hebt! ik ben niet vaak bij Freezone, ongeveer 3 keer geweest ofzo, maar ik denk dat ik het wel weet. :'D I love british accents <333


    Haha, hij is er ook echt heeeel vaak! Altijd als ik er ben, is hij er ook wel! Zijn accent is zooo geweldig! Ik vind britse/ierse accenten allemaal geweldig! <3 Maar ga je wel vaker uit in Leeuwarden dan? :'D

    Dursley schreef:
    (...)

    Haha, hij is er ook echt heeeel vaak! Altijd als ik er ben, is hij er ook wel! Zijn accent is zooo geweldig! Ik vind britse/ierse accenten allemaal geweldig! <3 Maar ga je wel vaker uit in Leeuwarden dan? :'D

    Ohh awesome! <3
    Ik kom zelf uit Engeland.. maar heb geen accent, helaas. Nouja ik kan het wel faken, en dan klinkt het nog niet eens zo verkeerd, maar toch. Ik ga deze vakantie naar London en ga leuke mannen met britse accenten zoeken, ik neem er 1 voor je mee oke? :'D Nee srsly, ik maak wel een foto voor je, of een filmpje van een leuk accent, I can't resist it. x'D
    En ik woon buiten Leeuwarden maar ga eigenlijk best vaak uit in Leeuwarden, meestal zit ik gewoon op het terras met vrienden, zoals bij het stadscafé, of club Noa, gewoon verschillende dingen. ^^


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Ohh awesome! <3
    Ik kom zelf uit Engeland.. maar heb geen accent, helaas. Nouja ik kan het wel faken, en dan klinkt het nog niet eens zo verkeerd, maar toch. Ik ga deze vakantie naar London en ga leuke mannen met britse accenten zoeken, ik neem er 1 voor je mee oke? :'D Nee srsly, ik maak wel een foto voor je, of een filmpje van een leuk accent, I can't resist it. x'D
    En ik woon buiten Leeuwarden maar ga eigenlijk best vaak uit in Leeuwarden, meestal zit ik gewoon op het terras met vrienden, zoals bij het stadscafé, of club Noa, gewoon verschillende dingen. ^^


    Wauw, vet dat je uit Engeland komt! En aahw, Londen is leuk! Ik ben daar vijf dagen geweest, en dat was zo leuk! Ik wil oook! en haha, is goed! Als je een jongen met een brits accent vindt, stuur maar door hierheen! En jaaa, je moet gewoon al die britse mensen filmen indd, heb je er ook nog plezier aan als je thuis bent, kun je dat terughoren, haha! :'D
    En ahjaa! Noa is ook wel leuk, maar dan wel Noa del Sol, want bij die andere kom ik er volgens mij niet in! Fire is ook leuk trouwens, op het terras! Weet je waar het ook wel leuk is? Bij Paddy O' Ryan, dat is een ierse pub ergens bij de oosterstraten! Die is ook vet leuk, weet niet of je daar wel eens geweest bent? Ze praten daar allemaal engels, met een iets accent! Haha :'D

    Dursley schreef:
    (...)

    Wauw, vet dat je uit Engeland komt! En aahw, Londen is leuk! Ik ben daar vijf dagen geweest, en dat was zo leuk! Ik wil oook! en haha, is goed! Als je een jongen met een brits accent vindt, stuur maar door hierheen! En jaaa, je moet gewoon al die britse mensen filmen indd, heb je er ook nog plezier aan als je thuis bent, kun je dat terughoren, haha! :'D
    En ahjaa! Noa is ook wel leuk, maar dan wel Noa del Sol, want bij die andere kom ik er volgens mij niet in! Fire is ook leuk trouwens, op het terras! Weet je waar het ook wel leuk is? Bij Paddy O' Ryan, dat is een ierse pub ergens bij de oosterstraten! Die is ook vet leuk, weet niet of je daar wel eens geweest bent? Ze praten daar allemaal engels, met een iets accent! Haha :'D

    Hmm jawel, alleen jammer dat ik dan nu in Nederland woon, haha. En dat ik geen accent heb is ook jammer, ik heb er dus helemaal niks aan dat ik daar geboren ben. :/ Ja man, zal ik doen! in een pakketje, met een strikje erbij? :'D Haha, ik kom overal wel in, dus dat maakt me eigenlijk niet uit.. Paddy O' Ryan? nog nooit van gehoord! maar dat ga ik zeker eens uitchecken, waar ergens is het?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn, waarom heb je de broers Phelps niet ontvoerd?
    Want ik hou van hun. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hmm jawel, alleen jammer dat ik dan nu in Nederland woon, haha. En dat ik geen accent heb is ook jammer, ik heb er dus helemaal niks aan dat ik daar geboren ben. :/ Ja man, zal ik doen! in een pakketje, met een strikje erbij? :'D Haha, ik kom overal wel in, dus dat maakt me eigenlijk niet uit.. Paddy O' Ryan? nog nooit van gehoord! maar dat ga ik zeker eens uitchecken, waar ergens is het?


    Engeland lijkt me echt veel vetter om te wonen, serieus! De taal is leuker, er komen daar meer artiesten, dus concerten, etc. Maar je hebt er wel iets aan overgehouden, je naam is redelijk Engels! Haha, ik heb even op je profiel gespiekt. (: En ahja, beter! Ik kom echt bijna nergens in, aangezien alles ineens 17/18+ is, echt flauw! Maar ehh Paddy O' Ryan is echt leuk, moet je eens kijken! Het zit zegmaar in die oosterstraten dus. Je loopt die straat in, langs het tassenhuis etc, en dan moet je de weg oversteken. En aan de overkant gaat die steeg/straat dinges weer verder, maar je moet dus links. Dus oversteken en meteen links, zonder dat je die straat overgaat! En dan zie je het meteen, want het valt wel op!
    -ik kan niet uitleggen oké :'D

    Mudblood schreef:
    Raveleijn, waarom heb je de broers Phelps niet ontvoerd?
    Want ik hou van hun. _O_

    Haha believe me, vroeger wou ik hun maar al te graag ontvoeren.. oh en nu eigenlijk ook wel, they are so awesome!
    Maar ik wil eerst Damon Albarn, Mark Owen, en Tom Felton ontvoeren.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”