• Als je Drarry niks vindt, neem dan ook de moeite niet om te reageren en go on with your life alsjeblieft.


    'Drarry is een levensstijl en extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'..


    NO SPARKLES ALOUD..

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 aug 2011 - 15:50 ]

    ik zou ook een soundtrack moeten zoeken maar ik moet eerst dit hoofdstuk afmaken o.O
    en daarna moet ik er nog een schrijven
    (tja wie was er ook zo slim om 3 stories te starten)


    Cool, neat, swell -Cry

    @Crushed, ik heb me net voorgenomen om nog een hoofdstukje te schrijven, dus ik zou je inbox maar goed in de gaten houden (wbw)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Damn, mijn lolly is afgebroken -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    wow jullie gaan snel o.o


    Shoganai i ne~

    Basilisk schreef:
    @Crushed, ik heb me net voorgenomen om nog een hoofdstukje te schrijven, dus ik zou je inbox maar goed in de gaten houden (wbw)

    OMG YESH. ^^
    p.s.: HAHAHAAAAA IK HEB LEKKER DE ZALIGSTE SOUNDTRACK VAN JULLIE ALLEMAAL. >:D

    Wie had er nou die story dat Harry zogezegd niks wist van het feit dat Draco van hem houdt? Het is zogezegd Draco die het verhaal vertelt.
    "On my own" uit Les Miserables is daar het perfecte liedje voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Crushed schreef:
    (...)
    OMG YESH. ^^
    p.s.: HAHAHAAAAA IK HEB LEKKER DE ZALIGSTE SOUNDTRACK VAN JULLIE ALLEMAAL. >:D

    nie moeilijk ik heb er geen
    *ego*


    Cool, neat, swell -Cry

    Cockney schreef:
    Wie had er nou die story dat Harry zogezegd niks wist van het feit dat Draco van hem houdt? Het is zogezegd Draco die het verhaal vertelt.
    "On my own" uit Les Miserables is daar het perfecte liedje voor.


    Bij mij gaat het erover dat Harry's geheugen word gewist en hij niks meer weet over de liefdesverhouding tussen Draco en hem, bedoel je die?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Nee die is het niet. In de proloog staat er iets van "Ik ben Draco en dit is mijn verhaal" ofzoietsachtig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    Nee die is het niet. In de proloog staat er iets van "Ik ben Draco en dit is mijn verhaal" ofzoietsachtig.


    Dan ken ik hem niet :C.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Omg, mijn quiz heeft gewoon 45 kudo's O.O

    Edit: Nu 46 O.O.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 17:12 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Die is al 3x gepost :').


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    volgens mij bedoelt Elise deze
    http://www.quizlet.nl/stories/59518/killers-are-quiet--drarry/
    die?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 17:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Cockney schreef:
    Nee die is het niet. In de proloog staat er iets van "Ik ben Draco en dit is mijn verhaal" ofzoietsachtig.

    Killers Are Quiet van Skinwalker. Juist?