• Als je Drarry niks vindt, neem dan ook de moeite niet om te reageren en go on with your life alsjeblieft.

'Drarry is een levensstijl en extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'..

NO SPARKLES ALOUD..

[ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:10 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 16 aug 2011 - 15:50 ]

Conclusie: We leiden elkaar allemaal af (':

Every word written is a victory against death | Michel Butor

We lassen allemaal 10 minuten stilte in om te schrijven en Drarry levend te houden, okay? Om 16:38 mogen we weer een bericht plaatsen :3

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Basilisk schreef:
    Conclusie: We leiden elkaar allemaal af (':

idd
    ik kan dit topic gewoon niet meer sluiten
    tis hier veel te gezellig

[ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:16 ]

Cool, neat, swell -Cry

Het IS 16:38. :'D

Basilisk schreef:
    Eigenlijk moet ik nog schrijven aan een stukje voor morgen, maar door al jullie Drarry geklets word ik afgeleid :C

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Crushed schreef:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Crushed schreef:

Ze bedoelt in Quizlet-tijd :Y)

Every word written is a victory against death | Michel Butor

Oh, damn, ik bedoelde 16:48. Wat dus nu 16:50 is =)

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Basilisk schreef:
    (...)

o.O
    nog een mind-reader
    het begint eng te worden

Cool, neat, swell -Cry

Zo snel kan ik niet schrijven hoor :')

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Oppugno schreef:
    Oh, damn, ik bedoelde 16:48. Wat dus nu 16:50 is =)

Mhihi. :')

Zo meteen moeten we al niets meer posten want dan weten we al van te voren wat we gaan zeggen. xd

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Basilisk schreef:
    (...)

Niet :3 -trots- Ik heb een mind-reader verslagen, kom maar op Edward! -is al stil-

Sorry dat ik zo vaag doe =)

Orchideous schreef:
    Zo meteen moeten we al niets meer posten want dan weten we al van te voren wat we gaan zeggen. xd

o.O
    zet kookpot op hoofd: "degene die mijn gedachten probeert te lezen is DOOD!!"
    -nee echt waar mijn gedachten wil je niet weten zoals daarnet in de winkel x'D-

Cool, neat, swell -Cry

Obliviatum schreef:
    (...)
    o.O
    zet kookpot op hoofd: "degene die mijn gedachten probeert te lezen is DOOD!!"
    -nee echt waar mijn gedachten wil je niet weten zoals daarnet in de winkel x'D-

De mijne ook niet, maar op de één of andere manier weet Elise er altijd achter te komen. :')

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson