• Als je Drarry niks vindt, neem dan ook de moeite niet om te reageren en go on with your life alsjeblieft.


    'Drarry is een levensstijl en extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'..


    NO SPARKLES ALOUD..

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 aug 2011 - 15:50 ]

    (headbang)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (cop)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En ik heb mijn hoofdstuk af ^^


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    En ik heb mijn hoofdstuk af ^^

    -applaus-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik heb vijf zinnen getypt en ben al weer terug
    levesloos?? nee ik heb Drarry

    6, ik heb geteld -_-

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:34 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    ik heb vijf zinnen getypt en ben al weer terug
    levesloos?? nee ik heb Drarry

    Ja, dat =P Ik ben met mijn Drarrystory bezig maar Harry pov. wilt maar niet lukken -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Basilisk schreef:
    En ik heb mijn hoofdstuk af ^^

    Activeren is de boodschap.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, dat =P Ik ben met mijn Drarrystory bezig maar Harry pov. wilt maar niet lukken -.-

    ik wil wel helpen(cool)


    Cool, neat, swell -Cry

    Crushed schreef:
    (...)
    Activeren is de boodschap.


    Voor morgen is hij ^^
    Maar misschien ga ik er wel nog een schrijven, dan zet ik die ik net af heb wel online :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Obliviatum schreef:
    (...)
    ik wil wel helpen(cool)

    Yeah! Het moet gaan over Harry, die nog bij de Dursleys is en Draco, Hermione en Ron heel erg mist. Het is meer een soort "voor school" periode die je altijd leest in de boeken. Hij heeft geen contact met Draco en daar maakt hij zich zorgen om, omdat ze anders iedere dag wel brieven sturen enzo. Maar het lukt dus niet om het uit te schrijven, weet je wel? -vaag-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Yeah! Het moet gaan over Harry, die nog bij de Dursleys is en Draco, Hermione en Ron heel erg mist. Het is meer een soort "voor school" periode die je altijd leest in de boeken. Hij heeft geen contact met Draco en daar maakt hij zich zorgen om, omdat ze anders iedere dag wel brieven sturen enzo. Maar het lukt dus niet om het uit te schrijven, weet je wel? -vaag-

    ik stuut een stukje op pb


    Cool, neat, swell -Cry

    Basilisk schreef:
    (...)

    Voor morgen is hij ^^
    Maar misschien ga ik er wel nog een schrijven, dan zet ik die ik net af heb wel online :Y)

    JUAAAAAAH!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb ook een hoofdstuk af, ook voor morgen ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb mijn bestand geopend, en weer gesloten 8D \o/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.