• All I wanna do is lose control

    Lol, wat moet ze in een auto? Het lijkt me toch wel duidelijk dat ze zelfs voor de wet in Amerika nog niet oud genoeg is om te mogen rijden. :'D

    Anyway, ik vind het eigenlijk vooral zielig voor dat meisje. Ik denk niet dat ze zelf beseft hoe het eigenlijk klinkt. De volwassenen die dit hebben gemaakt vind ik eigenlijk nog wel het vreemdst, want zíj zouden in ieder geval wel moeten merken dat het gewoon echt niet goed is. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Padalecki schreef:
    Zij kan echt geen normale gezichtsuitdrukkingen vormen. Ew. Ik vind dit lied toch nog erger.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    geen commentaar


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga toch voor Rebecca Black erger;aangezien zij hier de trendsetter van is.


    We're all mad here.

    Cinna schreef:
    Deze is trouwens nog erger, als je bedenkt hoe oud ze is.


    OMG is wel de gepaste titel, ja...


    All was well.

    Escritura schreef:
    (...)

    ik denk dat er iets mis is met je oren :3


    Ze doet waar ze zich goed bij voelt.

    Ik ben er aan het denken te beginnen met rappen.

    Is daar dan ook wat mis mee?

    Hale schreef:
    (...)

    Ze doet waar ze zich goed bij voelt.

    Ik ben er aan het denken te beginnen met rappen.

    Is daar dan ook wat mis mee?

    ze kan ook doen waar ze zich goed bij voelt zonder gefilmd te worden. ik vind zingen ook leuk maar het klinkt niet; dus zing ik wanneer niemand het kan horen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    zonder baby trigger was dit al helemaal -piep-


    All I wanna do is lose control

    iiieeeeeee..

    Rebecca Black, much better...


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Cinna schreef:
    Deze is trouwens nog erger, als je bedenkt hoe oud ze is.


    leuk voor:



    Voor ons:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    (...)
    leuk voor:



    Voor ons:



    ik kan het eerste plaatje niet zien?


    All I wanna do is lose control

    Het is Pedobear :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dit. :'D
    En het nieuwe liedje van Rebecca Black is super leuk. :'D Nooit gedacht dat ooit te kunnen zeggen. Maartoch.

    Alles voor de kijkcijfers.


    I love you Tim

    Omfg


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."