• Ik voel me op dit moment zó verrot. Ik had een topic gemaakt over een vriendin waarmee ik hele erge ruzie heb, die me dus nu gewoon negeert. En vannacht droomde ik dat alles weer goedkwam, leuke droom maar... toen ik wakker werd heb ik liggen janken omdat het tot me doordrong dat het gewoon bij een droom zou blijven. Ik word helemaal gek zo, en ik weet niet meer wat ik moet doen. Het komt tussen ons niet meer goed, daar is al teveel voor gebeurd. Maar ik mis haar zo...

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Chocolicious schreef:
    (...)

Jaa, ik ken de soorten... :/ Hmm, maar dat tweede is toch nog beter als alleen, niet? ;o En anders toch maar die vriendin? Ben je al naar haar toe geweest deze vakantie? Je kunt het nog proberen uit te praten, als je dat nog wilt... Maar ik zou mezelf niet voor haar gaan veranderen hoor...

Ik heb die vriendin zaterdag gesms't, nadat ik haar 2 maanden niet heb gesproken. Gewoon dat ik haar mis, en of ze misschien iets leuks wil gaan doen binnenkort. Maar ik kreeg niks terug. Nja, ik ga mezelf ook niet voor haar veranderen, maar ik snap wel dat ze dat niet leuk vond. Ik heb niet zo vrolijk tegen haar gedaan, en daar werd ze gek van.

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Temperate schreef:
    (...)

Ik heb die vriendin zaterdag gesms't, nadat ik haar 2 maanden niet heb gesproken. Gewoon dat ik haar mis, en of ze misschien iets leuks wil gaan doen binnenkort. Maar ik kreeg niks terug. Nja, ik ga mezelf ook niet voor haar veranderen, maar ik snap wel dat ze dat niet leuk vond. Ik heb niet zo vrolijk tegen haar gedaan, en daar werd ze gek van.

Hm, ik zou naar haar toegaan. Of anders een mail sturen, maar beter naar haar toegaan. Heb je je excuses al aangeboden dan? Dat kun je haar zeggen. En dat je haar mist, en zo nog wat meer. Misschien dat dat helpt?

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Chocolicious schreef:
    (...)

Hm, ik zou naar haar toegaan. Of anders een mail sturen, maar beter naar haar toegaan. Heb je je excuses al aangeboden dan? Dat kun je haar zeggen. En dat je haar mist, en zo nog wat meer. Misschien dat dat helpt?

Ik heb mijn excuses allang aangeboden, meerdere keren zelfs. Naar haar toegaan durf ik nu niet meer, aangezien ze me ook niet terug sms'te :3

Temperate schreef:
    (...)

Ik heb mijn excuses allang aangeboden, meerdere keren zelfs. Naar haar toegaan durf ik nu niet meer, aangezien ze me ook niet terug sms'te :3

Ik zou toch naar haar toegaan, dan weet je het tenminste zeker. Als ze je dan nóg afwijst... Dan zou ik me toch maar een beetje aansluiten bij dat andere groepje. En buiten de klas, kun je toch nog met die andere vriendinnen omgaan.

En om haar dan te vergeten kun je anders veel tijd in die vriendinnen van vwo steken? Misschien zelfs nu al eens een smsje sturen naar die meisjes met wie het toch een beetje klikte? Dan ben je de eerste schooldag niet zo alleen in de klas.

[ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 12:03 ]

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein