• om een vriendin weer met je te laten praten, terwijl zij dat niet wil? Ik heb dat namelijk op dit moment hárd nodig, maar het lukt niet echt. D:


    Opgeven is geen optie.

    um.
    ik denk dat als zij dat echt niet wil ,
    je haar beter met rust kan laten.

    Lemme guess; HappyBoompje?


    To infinity and beyond •

    je vriendin is kinderachtig
    Nee sorry geen idee


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ZAYNISMINE schreef:
    Lemme guess; HappyBoompje?


    Jup..


    Opgeven is geen optie.

    O here we go...

    Zij is kinderachtig. Dus laat haar...

    wat heb je gedaan dat ze niet meer wilt praten eigenlijk ?

    volgens mij moet je haar gewoon eventjes laten en als ze na een week zelf nog niets heeft gezegd, het nog eens proberen uit te leggen
    het zal wel goed komen

    Ik persoonlijk snap dat ze enorm boos is, zou ik ook geweest zijn. Ik zou iniedergeval je excuses aanbieden en uitleggen waarom jullie wel zijn gegaan. Ookal praat ze niet terug.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -.- laat haar dan -.- dan wil je niet met dr praten.. en nu opeens wel ?

    woeps verkeerd persoon voor me

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:41 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Jup..


    Dat dacht ik al. Kijk, ze is gewoon boos omdat jullie zonder haar naar Duinrell zijn geweest. Geef het een week en het is weer goed. (:


    To infinity and beyond •

    Fellatio schreef:
    -.- laat haar dan -.- dan wil je niet met dr praten.. en nu opeens wel ?


    Ik heb nooit gezegd dat ik niet met haar wil praten, het kón feitelijk ook niet, want ik ben meteen geblokt voor ik iets kon zeggen.


    Opgeven is geen optie.

    NYC schreef:
    Ik persoonlijk snap dat ze enorm boos is, zou ik ook geweest zijn. Ik zou iniedergeval je excuses aanbieden en uitleggen waarom jullie wel zijn gegaan. Ookal praat ze niet terug.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Smeyalata schreef:
    wat heb je gedaan dat ze niet meer wilt praten eigenlijk ?


    je moet het topic veraden van HappyBoompje maar eens lezen, weet je het direct

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Dat dacht ik al. Kijk, ze is gewoon boos omdat jullie zonder haar naar Duinrell zijn geweest. Geef het een week en het is weer goed. (:


    srsly ? ..
    ging het echt om duinrell ?

    bootjuuhxx schreef:
    (...)

    je moet het topic veraden van HappyBoompje maar eens lezen, weet je het direct


    okay ik lees het wel even :B