• om een vriendin weer met je te laten praten, terwijl zij dat niet wil? Ik heb dat namelijk op dit moment hárd nodig, maar het lukt niet echt. D:


    Opgeven is geen optie.

    Smeyalata schreef:
    (...)

    srsly ? ..
    ging het echt om duinrell ?


    Oui. (cat) Ze voelde zich verraden.


    To infinity and beyond •

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat ik niet met haar wil praten, het kón feitelijk ook niet, want ik ben meteen geblokt voor ik iets kon zeggen.


    heb et gewijzigd (: had ff de verkeerde persoon voor me,

    maar zeg gwn tegen dr waarom je ben gegaan [want je hebt het wel in die topic gezegd voordat hij werd gesloten maar denk niet dat ze dat nog lees] en zet het desnoods in een mail


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    heb et gewijzigd (: had ff de verkeerde persoon voor me,

    maar zeg gwn tegen dr waarom je ben gegaan [want je hebt het wel in die topic gezegd voordat hij werd gesloten maar denk niet dat ze dat nog lees] en zet het desnoods in een mail


    Ja, ik zag 't later. Ik heb dat haar ook al in een gb gezegd (dat ik het in het topic heb uitgelegd), maar nu is ze niet meer online zie ik..


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Ja, ik zag 't later. Ik heb dat haar ook al in een gb gezegd (dat ik het in het topic heb uitgelegd), maar nu is ze niet meer online zie ik..


    Meer kan je niet doen denk ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    okaaaay.
    nu ik die topic "verraden" heb gelezen,
    snap ik ook wel een beetje wrm ze boos is eigenlijk.
    ik zou me ook best genaait voelen eigenlijk.
    voorderest ben ik het met Fellatio eens.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Meer kan je niet doen denk ik.


    En dat is dus het kutte, want ik wil het haar wel gewoon uitleggen, maar ik heb zo'n gevoel dat als ze dat leest het nog steeds onzin en respectloos vind dat we zijn geweest zonder haar.
    &Ik snap ook dat ze boos is, maar dit hoeft ook weer niet.


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    En dat is dus het kutte, want ik wil het haar wel gewoon uitleggen, maar ik heb zo'n gevoel dat als ze dat leest het nog steeds onzin en respectloos vind dat we zijn geweest zonder haar.
    &Ik snap ook dat ze boos is, maar dit hoeft ook weer niet.


    ik denk dat ik in een boze bui hetzelfde had gedaan.

    wacht anders tot ze wat minder boos is,
    laat haar even met rust, en probeer daarna
    weer contact te zoeken met haar.

    Gosh, je topic was net gesloten. Wil je het uitlokken? Ik heb helemaal niets tegen je en begrijp je volledig, maar als er een topic gesloten wordt, moet je geen nieuwe aanmaken,he.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    En dat is dus het kutte, want ik wil het haar wel gewoon uitleggen, maar ik heb zo'n gevoel dat als ze dat leest het nog steeds onzin en respectloos vind dat we zijn geweest zonder haar.
    &Ik snap ook dat ze boos is, maar dit hoeft ook weer niet.


    Ik denk dat je dr nu gewoon verder met rust moet laten (: Ik snap aan haar kant wel waarom ze boos is, maar nu ik jouw kant heb gelezen snap ik het wel (:
    Gewoon wachten tot morgen en het nog eens proberen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amyntas schreef:
    Gosh, je topic was net gesloten. Wil je het uitlokken? Ik heb helemaal niets tegen je en begrijp je volledig, maar als er een topic gesloten wordt, moet je geen nieuwe aanmaken,he.


    Schat dit is een andere :P ik maakte net ook al die fout


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Smeyalata schreef:
    wacht anders tot ze wat minder boos is,
    laat haar even met rust, en probeer daarna
    weer contact te zoeken met haar.


    Yea, maar ik ken haar, dat doet ze niet. Als zij zegt dat ze ons nooit meer hoeft te spreken, dan spreekt ze ons ook nooit meer en dát wil ik dus juist niet.


    Opgeven is geen optie.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Schat dit is een andere :P ik maakte net ook al die fout

    SRSLY? Than i'll take it back. -ik voel me echt laat nu x'd

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik denk dat je dr nu gewoon verder met rust moet laten (: Ik snap aan haar kant wel waarom ze boos is, maar nu ik jouw kant heb gelezen snap ik het wel (:
    Gewoon wachten tot morgen en het nog eens proberen (:


    Hmhm.. Morgen dan maar eens langsgaan om te kijken of ze wil praten, via een topic is ook niet echt de beste manier denk ik..


    Opgeven is geen optie.

    Amyntas schreef:
    (...)
    SRSLY? Than i'll take it back. -ik voel me echt laat nu x'd


    Jup, ik ben eh, één van de vriendinnen die haar 'verraden' heeft. --'


    Opgeven is geen optie.