• om een vriendin weer met je te laten praten, terwijl zij dat niet wil? Ik heb dat namelijk op dit moment hárd nodig, maar het lukt niet echt. D:


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Hmhm.. Morgen dan maar eens langsgaan om te kijken of ze wil praten, via een topic is ook niet echt de beste manier denk ik..

    Inderdaad face to face gaat meestal beter af dan via internet of mobiel..

    Amyntas schreef:
    (...)
    SRSLY? Than i'll take it back. -ik voel me echt laat nu x'd

    Haha die andere was happyboompje ofzoiets


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    Haha die andere was happyboompje ofzoiets


    Nouja, of het beter gaat weet ik ook niet, want ik zie nou al een hele bitchfight voor me, áls ze de deur niet al heeft dichtgegooid als ze ons ziet.. ):
    &ja, HappyBoompje ja.

    Leuk trouwens, m'n pageviews zijn een stuk omhoog gegaan, en wss vind iedereen ons nu een bitch. --'

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 23:07 ]


    Opgeven is geen optie.

    Eigenlijk vind ik het even kinderachtig als je nu gaat zeggen dat de persoon waarover we het hebben kinderachtig is. Ookal is dat je mening, daar gaat het niet over. Zij wil het prbbly terug goedmaken? Dat is toch positief, cmn?

    Amyntas schreef:
    Eigenlijk vind ik het even kinderachtig als je nu gaat zeggen dat de persoon waarover we het hebben kinderachtig is. Ookal is dat je mening, daar gaat het niet over. Zij wil het prbbly terug goedmaken? Dat is toch positief, cmn?


    Ik snap je denk ik niet. Heb ik gezegd dat ze kinderachtig is? Als zij het ook goed wil maken zou ik dat geweldig vinden, maar ik denk dus dat ze dat niet gaat willen, zo is ze namelijk en daar kan ze verder niks aan doen. Ik zou het supergraag goedmaken, maar dat kan niet als zij het niet 'aanvaard,' als dat het goede woord ervoor is.


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Ik snap je denk ik niet. Heb ik gezegd dat ze kinderachtig is? Als zij het ook goed wil maken zou ik dat geweldig vinden, maar ik denk dus dat ze dat niet gaat willen, zo is ze namelijk en daar kan ze verder niks aan doen. Ik zou het supergraag goedmaken, maar dat kan niet als zij het niet 'aanvaard,' als dat het goede woord ervoor is.

    Haha, nee lieverd, niet jij. Ik las gewoon te veel reacties met "Je vriendin is kinderachtig" en daar wou ik op reageren. En ik vind het goed van je dat je het probeert enzo, maar ik denk dat je het beter in real life oplost. Mijn mening, (:

    hmm ik zou het even laten rusten


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Amyntas schreef:
    (...)
    Haha, nee lieverd, niet jij. Ik las gewoon te veel reacties met "Je vriendin is kinderachtig" en daar wou ik op reageren. En ik vind het goed van je dat je het probeert enzo, maar ik denk dat je het beter in real life oplost. Mijn mening, (:


    Oh oke, sorry, vatte het verkeerd op dan. &Ja, ik weet dat je het beter in real life kunt oplossen, maar daarvoor wil ik wel graag weten hóé. Dit topic maakt de situatie niet beter nee, dat begrijp ik ook wel.


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Oh oke, sorry, vatte het verkeerd op dan. &Ja, ik weet dat je het beter in real life kunt oplossen, maar daarvoor wil ik wel graag weten hóé. Dit topic maakt de situatie niet beter nee, dat begrijp ik ook wel.
    Spreek af en praat. Neem het risico. Erger ga je het wss niet veel meer maken. (:

    Amyntas schreef:
    (...) Spreek af en praat. Neem het risico. Erger ga je het wss niet veel meer maken. (:


    Ja oké. Maar het afspreken gaat al moeilijk aangezien ze geen contact met ons wil, en we kunnen wel opeens voor haar deur staan, maar grote kans dan dat ze de deur dichtgooit. Maar ik denk dat ik dat risico dan maar moet gaan nemen..


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Ja oké. Maar het afspreken gaat al moeilijk aangezien ze geen contact met ons wil, en we kunnen wel opeens voor haar deur staan, maar grote kans dan dat ze de deur dichtgooit. Maar ik denk dat ik dat risico dan maar moet gaan nemen..


    Dan een voetje tussen de deur zetten en haar dwingen te luisteren zodat het toch opgelost wordt?

    Ja ik weet, ik kom zomaar dit topic binnenstappen, sorry :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    (...)

    Dan een voetje tussen de deur zetten en haar dwingen te luisteren zodat het toch opgelost wordt?

    Ja ik weet, ik kom zomaar dit topic binnenstappen, sorry :x


    Dan breekt ze mijn voet denk ik. Dat klinkt heel raar, maar dat zal ze nog zo doen. Maar goed. Dan ga ik dat maar gewoon proberen, zolang het maar opgelost wordt..


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Dan breekt ze mijn voet denk ik. Dat klinkt heel raar, maar dat zal ze nog zo doen. Maar goed. Dan ga ik dat maar gewoon proberen, zolang het maar opgelost wordt..


    Hmm...
    En mocht ze de deur dichsmijten en zorgen dat je op geen enkele mogelijkheid contact met haar kunt krijgen: Bel haar moeder op en ga dan met z'n allen om de tafel zitten en praat het uit.:Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    (...)

    Hmm...
    En mocht ze de deur dichsmijten en zorgen dat je op geen enkele mogelijkheid contact met haar kunt krijgen: Bel haar moeder op en ga dan met z'n allen om de tafel zitten en praat het uit.:Y)


    Dat is ook een optie ja. Eentje die ik niet zo gauw zo kiezen, maar moest alles mislukken ga ik dat toch maar proberen denk ik..


    Opgeven is geen optie.

    Ik klink echt wanhopig trouwens. D:


    Opgeven is geen optie.

    HappyHuisje schreef:
    (...)

    Dat is ook een optie ja. Eentje die ik niet zo gauw zo kiezen, maar moest alles mislukken ga ik dat toch maar proberen denk ik..


    Jah, het werkt uiteindelijk wel.;)

    HappyHuisje schreef:

    Ik klink echt wanhopig trouwens. D: .


    Och, snap ik best hoor, je wilt je vriendin gewoon graag terug.
    En van de ruzie af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •