• Hallo iedereen, vandaag heb ik mijn kamer eindelijk nog eens fatsoenlijk opgeruimd. (Eigenlijk ben ik nog niet helemaal klaar.)
    Maar ik wou dus vragen of er mensen zijn met leuke ideetjes voor dingen die je zelf kan maken. Ik wil mijn kamer zo inkleden. Dat lijkt me heel mooi, dus, heeft iemand creatieve ideeen? Alles mag, groot of klein. Alvast bedankt! ;')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Allemaal goede ideeën! Maar dat van die cd's wil ik echt, maar ik denk niet dat ik lijm op mijn muren mag knoeien van mijn mama. :s En dat van die letters uit tijdschriften ga ik zeker doen! Goede ideetjes allemaal! ;')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Maak collages? Neem zo'n kaptafel? Leg kleurrijke kussens met leuke patroontjes neer op je stoel/bed? Knip fotos uit tijdschriften en hang die op?

    Persoonlijk krijg ik best veel complimenten op mijn kamer en eigenlijk is die zo'n beetje gegroeid. De dingen die ik leuk vind, die hang ik op. Soms zijn dat zelfs krabbels van vriendinnen of schetsjes die ik op kladpapier heb gemaakt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    mijn muren zijn helemaal ondergeschreven met alcoholstift, ik heb een muur vol post-it's met daar ideeën op enzo, een stukje muur is gebruikt voor foto's van random mooie dingen, ik heb een net over mijn bed gespannen, etc.
    Tja als ik mijn kamer niet mag herbehangen moet ik wel iets vinden om alle scheuren weg te werken,niet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    de zijkant van je kast vol hangen met foto's & posters & van die dingen waar je herinneringen aan hebt of die je gewoon leuk vindt ?


    Save me from myself.

    Ohio schreef:
    de zijkant van je kast vol hangen met foto's & posters & van die dingen waar je herinneringen aan hebt of die je gewoon leuk vindt ?


    Die van die herinneringen ga ik ook doen! bedankt voor het leuke idee!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik heb een muur vol met tekeningen,foto's van beroemdheden,quotes van artiesten die ik bewonder,verjaardagaskaarten,etc.
    Als ,ik me verveel ga ik gewoon iets tekenen en er op plakken :)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 22:41 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik wil een keer zo'n bord vol plakken met plaatjes ofz,


    Ivar Oosterloo.