• GESTOPT

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 17:37 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben het eens met NurseJoy, want nu weet ik nog niet wat ik er mee moet. Bovendien was het sprookje eigenlijk bij iedereen al fantasie, maar bon, daar zal ik niet over zeuren.

    Ik zal maar eerlijk zijn dat ik op iets uitdagenders en duidelijkers had gehoopt (:

    Unwritable schreef:
    Ik ben het eens met NurseJoy, want nu weet ik nog niet wat ik er mee moet. Bovendien was het sprookje eigenlijk bij iedereen al fantasie, maar bon, daar zal ik niet over zeuren.

    Ik zal maar eerlijk zijn dat ik op iets uitdagenders en duidelijkers had gehoopt (:


    Ik was inspiratie loos kwa opdracht. (ik had een lijstje maar die ben ik kwijt geraakt) Dus ik moest iets verzinnen.
    Maar aangezien iedereen zoveel zeurt zal ik wel iets beters verzinnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ER IS EEN NIEUWE OPDRACHT MENSEN SORRY VOOR DEGENE DIE AL BEGONNEN WAREN


    "Ignite, my love. Ignite."

    Merci :) Deze opdracht wordt voor mij een echte uitdaging ^^


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Dan vond ik de vorige odpracht nog origineler.
    Sorry, maar ik schrijf me hierbij uit.

    Ten eerste is het jureren niet geweldig. Volgens mij werdt er nauwelijks op originaliteit/spelling/grammatica, etc gelet. Ook zijn er naar mijn weten geen punten uitgedeeld.

    De opdracht die je vandaag opgaf was niet duidelijk of logisch, ook gaf je "The Hungergames" op als fantasie voorbeeld terwijl het eigenlijk Science Fiction is. Daar zit naar mijn weten een duidelijk verschil in.
    Maar die opdracht had ik nog kunnen uitwerken. Dit is gewoon te makkelijk.

    Veel success iedereen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    Dan vond ik de vorige opracht nog origineler.
    Sorry, maar ik schrijf me hierbij uit.

    Ten eerste is het jureren niet geweldig. Volgens mij werdt er nauwelijks op originaliteit/spelling/grammatica, etc gelet. Ook zijn er naar mijn weten geen punten uitgedeeld.

    De opdracht die je vandaag opgaf was niet duidelijk of logisch, ook gaf je "The Hungergames" op als fantasie voorbeeld terwijl het eigenlijk Science Fiction is. Daar zit naar mijn weten een duidelijk verschil in.
    Maar die opdracht had ik nog kunnen uitwerken. Dit is gewoon te makkelijk.

    Veel success iedereen.


    Ik vind het persoonlijk nergens op slaan dat jij je nu uitschrijft. Eerst ga je veel commentaar geven dat ik een slechte opdracht heb gegeven. En nu heb ik hem veranderd is het weer niet goed. En ik kijk gerust naar originaliteit etc. En wie zegt dat je perse cijfers moet geven. Maar beter dat je niet meer mee doet. DOEI.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ligt persoonlijk erg gevoelig, maar ga niettemin hartstikke mijn beste doen. Jammer dat je je uitgeschreven hebt NurseJoy, hoewel ik het wel snap hoor, maar was benieuwd naar je verdere opdrachten (:

    En wat betreft de discussie zal ik me maar niet uitlaten, ik ken mezelf.

    Succes andere deelnemers!

    Ik vind de nieuwe opdracht echt leuk bedacht ^^


    I am an idiot, I move.

    NurseJoy schreef:
    Dan vond ik de vorige odpracht nog origineler.
    Sorry, maar ik schrijf me hierbij uit.

    Ten eerste is het jureren niet geweldig. Volgens mij werdt er nauwelijks op originaliteit/spelling/grammatica, etc gelet. Ook zijn er naar mijn weten geen punten uitgedeeld.

    De opdracht die je vandaag opgaf was niet duidelijk of logisch, ook gaf je "The Hungergames" op als fantasie voorbeeld terwijl het eigenlijk Science Fiction is. Daar zit naar mijn weten een duidelijk verschil in.
    Maar die opdracht had ik nog kunnen uitwerken. Dit is gewoon te makkelijk.

    Veel success iedereen.

    Ik vind het ook wel belachelijk dat je nu uitschrijft


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mag je doorheen het verhaal van point of view veranderen of moet je echt alleen vanuit het standpunt van de pester schrijven?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Mag je doorheen het verhaal van point of view veranderen of moet je echt alleen vanuit het standpunt van de pester schrijven?


    Je mag van alles doen zolang de pester maar de hoofdrol speelt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sorry, maar ik schrijf me uit.
    Ik heb het nu al best wel druk met school en ik vind toch dat school voorgaat. Anders weet ik nu al van mezelf dat ik veel aan de wedstrijd zou gaan schrijven en school een beetje links laat liggen. En dat wil ik juist voorkomen.
    Succes nog voor de andere ;]


    Never give up the one you love.

    Sorry, maar ik schrijf me uit.
    Ik heb het nu al best wel druk met school en ik vind toch dat school voorgaat. Anders weet ik nu al van mezelf dat ik veel aan de wedstrijd zou gaan schrijven en school een beetje links laat liggen. En dat wil ik juist voorkomen.
    Succes nog voor de andere ;]

    Ik wil me ook uitschrijven ik heb het echt té druk sry


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik stop deze wedstrijd denk ik. Iedereen schrijft uit enzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    Ik stop deze wedstrijd denk ik. Iedereen schrijft uit enzo.

    Dat is echt klote. Waarom doe je dan ook mee. Grr, hier kan ik echt niet tegen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right