• Hoihoi :)
    Hier ga ik leuke plaatjes/afbeeldingen/.. zetten die ik zelf heb bewerkt ^^
    Veel plezier met kijken + reacties & tips zijn welkom!
    Xx
    Marieke

    (PS:Blijkbaar ben ik goed in covers maken, dus requests zijn heel welkom!)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:51 ]

    Gimp schreef:
    (...)


    Is dit smagard? xD

    Weet niet, ik kande kleur niet zien, maar hij is in ieder geval wel mooi ;'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gimp schreef:
    (...)
    Blenden als in dit soort blenden?(Klikje ^^)


    Ja , dat bedoel ik. Maar ik zie dat je druk bent , dus ik wacht rustig mijn beurt af (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Matched schreef:
    Can I have a cover to? a'

    - Een meisje met blond haar, en als de ogen zichtbaar zijn, wil ik die graag blauw.
    - De titel van het verhaal. De Innamorati
    - Het moet een beetje ouderwets zijn.
    - En er moet een ketting bij -het liefst met een smaragd erin verwerkt, maar hoeft niet-

    Deze is klaar ^^


    Klikje voor ware grootte :)
    Hopelijk vind je hem mooi! (:

    Gimp schreef:
    (...)
    Deze is klaar ^^


    Klikje voor ware grootte :)
    Hopelijk vind je hem mooi! (:

    Waaauw, thankyou *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.


    Klikje voor ware grootte ^^
    Ik ga toegeven dat ik blij ben met het resultaat xD!
    Hopelijk vind je hem mooi (: !

    Wil je nog steeds geen nieuwe bestellingen ? Ik heb namelijk een cover nodig ... [a]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Nog even niet..
    Ik ga eerst alles afwerken en dan pas nieuwe bestellingen aannemen.. Ik wil namelijk niets vergeten xD!
    Ik maak straks een wachtlijstje op met alle bestellingen tot nu toe..

    Knoxville schreef:
    Wil je nog steeds geen nieuwe bestellingen ? Ik heb namelijk een cover nodig ... [a]

    Sorry Knoxville!
    Ik zie nu pas dat je al 2 pagina's geleden me vraagde of ik kon blenden enzo.. Dus je wacht al heel lang!
    Maak je bestelling maar, ik zet je bij de wachtlijst!

    Wachtlijst:
    -Tranquillity:
    Verhaal1; Een meisje komt op zeer jonge leeftijd in de mode wereld, maar kan de druk niet aan dus komt aan de drugs, alcohol, gaat haar extravagante feestjes...
    Verhaal2; Een meisje (1) wordt hele goede vriendinnen met een ander meisje, maar dat meisje houdt een heel groot geheim. (ze is namelijk prostituee) Wanneer meisje 1 dat te weten komt doet ze er alles aan om meisje 2 uit die wereld te houden.
    Heb je titels/zinnetjes om op je plaatjes te zetten? Dat zou heel handig zijn..
    -Knoxville

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 11:00 ]

    Gimp schreef:
    Wachtlijst:
    -Tranquillity:
    Verhaal1; Een meisje komt op zeer jonge leeftijd in de mode wereld, maar kan de druk niet aan dus komt aan de drugs, alcohol, gaat haar extravagante feestjes...
    Verhaal2; Een meisje (1) wordt hele goede vriendinnen met een ander meisje, maar dat meisje houdt een heel groot geheim. (ze is namelijk prostituee) Wanneer meisje 1 dat te weten komt doet ze er alles aan om meisje 2 uit die wereld te houden.
    Heb je titels/zinnetjes om op je plaatjes te zetten? Dat zou heel handig zijn..
    -Knoxville

    Oh ja, sorry!
    Verhaal 1; Grown up child
    Verhaal 2; Secretly friendship


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kun je nog wat extra info geven over de meisjes? BV: Meisje 1 heeft zwart/bruin/blond/gekleurd haar,..

    Gimp schreef:
    Kun je nog wat extra info geven over de meisjes? BV: Meisje 1 heeft zwart/bruin/blond/gekleurd haar,..

    Bij verhaal1 heeft het meisje donker haar, bruin of zwart, zoiets.
    En bij verhaal2 heeft het ene meisje bruin haar en het andere meisje blond.
    Ik hoop dat het goed is zo? (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    kun je ook banners maken
    dat zijn langwerpige foto's, ik zal eens kijken of ik een voorbeeld vind

    EDIT: voorbeeld

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 12:05 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    @ Negligible:
    Ja, ik maak het meteen!
    ----
    @Obliviatum:
    Jep, dat kan ik ook ^^
    (mooie pasfoto :))

    Gimp schreef:
    @ Negligible:
    Ja, ik maak het meteen!
    ----
    @Obliviatum:
    Jep, dat kan ik ook ^^
    (mooie pasfoto :))

    Dankje! Je bent een schat :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right