• Ik heb al een tijdje last van striemen op mijn lichaam. Striemen zien er zo uit.. Hebben jullie misschien ideeën hoe je het kunt verminderen?


    <3

    Dat is strea,
    Dat krijg je wanneer je heel snel groeit, in een keer heel veel aankomt, of heel veel in een keer afvalt.
    Daar heb ik ook last van.
    Ik heb er zelf strea cream voor. die kan je bij de kruitvat kopen.
    Helpt bij mij wel


    Ivar Oosterloo.

    Eerst zijn ze rood, maar ze worden zo wit achtig, maar ze gaan niet weg.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb dat ook, op mijn buik en bovenbenen en het is lelijk & ik haat het. Daarom ga ik denk ik Bio Oil eens ga gebruiken, ze zeggen dat het werkt.

    Das striae, ik heb het oook op verschillende plekken...
    Je kunt het voorkomen(maar wie verwacht nou dat ie het krijgt) door zalfjes maar het is zegmaar gescheurd weefsel en weefsel groeit niet meer aan dus het zal altijd blijven.
    het vermindert wel met de jaren.
    En je kunt het ook minder laten lijken door veel te zonnen, dan worden ze minder zichtbaar.

    Ik heb ze niet dus i dont know.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Amyntas schreef:
    Oei, dat is sneu. Misschien kun je in de apotheek een zalfje kopen ofzo?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb ze ook ( door de zwangerschappen ). Helaas gaan ze niet meer weg maar ze worden wel lichter. Uiteindelijk worden ze iets lichter dan je eigen huidskleur en vallen ze bijna niet meer op.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deze kreeg ik rond mijn veertiende op mijn borsten, aangezien ze sneller groeiden dan mijn huid aankon. Ze zijn inmiddels vervaagd en nog nauwelijks zichtbaar, maar er is niks wat je ertegen kunt doen. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?