• Ik heb al een tijdje last van striemen op mijn lichaam. Striemen zien er zo uit.. Hebben jullie misschien ideeën hoe je het kunt verminderen?


    <3

    het vermindert door de jaren heen :3.
    Ik heb ze ook D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik had dat soort dingen op mijn benen omdat ik in een korte tijd heel snel gegroeid ben. Volgens mij kunnen ze niet weg? ;o


    Alleen maar tranen van geluk

    Ze vervagen van kleur maar gaan nooit echt weg.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat heb ik op net onder mijn heupen, maar later verkleurd het naar huidskleur en je krijgt ze als je heel snel gegroeid bent, las ik in de Hitkrant :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oei, dat is sneu. Misschien kun je in de apotheek een zalfje kopen ofzo?

    Oppugno schreef:
    Dat heb ik op net onder mijn heupen, maar later verkleurd het naar huidskleur en je krijgt ze als je heel snel gegroeid bent, las ik in de Hitkrant :3


    Dat geld zowel voor lengte als in breedte.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Die heb ik owk op mijn buik terwijl ik niet zwanger ben(geweest)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb ze aan de binnenkant van mij bovenbenen. Ze zijn nu nog rood maar zoals anderen zeggen, ze vervagen.


    To infinity and beyond •

    als je volwassen word krijgt iedereen die, over een paar jaar zie je ze waarschijnlijk al bijna niet meer.

    Dat is Striae. Het zijn een soort littekens die op je huid komen te staan omdat je sneller groeit dan je huid kan bijhouden. Ze vervagen wel van kleur maar gaan niet echt weg.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Niet te voorkomen, niet te verwijderen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Tragically schreef:
    Dat is Striae. Het zijn een soort littekens die op je huid komen te staan omdat je sneller groeit dan je huid kan bijhouden. Ze vervagen wel van kleur maar gaan niet echt weg.


    comfort in c h a o s

    Misschien heb je hier iets aan [:

    Klik


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben in de lengte snel gegroeid maar heb ik geen last van, Ik sport gewoon regelmatig en eet gezond dus ik weet niet?

    Ik heb dat niet, ik heb een paar fucking gigantische littekens op mijn buik omdat ik aangevallen ben door honden O.o